مقرون به صرفه ترین کافه های دور اروپا با محیط دنج (تور ارزان اروپا)

به گزارش سفر به تایلند، اروپا قرن هاست که مهد تمدن نو و مدرنی است که خود آن را به وجود آورده است. یکی از ویژگی های مجذوب کننده این قاره بهره مندی از کافه های دنج و زیبایی است که خوردن دسرها و نوشیدنی های خوشمزه در آنها مثل یک رویاست. فرقی نمی کند که یک غذای لذیذ می خواهید یا نوشیدنی کافئین دارد؛ در هر صورت کافه های مدرن و کلاسیک اروپا برای شما برترین گزینه است. در ادامه با مقرون به صرفه ترین کافه های دنج اروپا آشنا می شویم.

مقرون به صرفه ترین کافه های دور اروپا با محیط دنج (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

دنج ترین کافه های اروپا کدامند؟

اروپا منبع کافه های دنج و مقرون به صرفه است که هر یک از آنها ممکن است داستان و افسانه مربوط به خود را داشته باشند. اگر بخواهیم تنها کافه های معروف اروپا را معرفی کنیم، باید به میزان یک روز مطالعه در این مورد یادداشت کنیم. به همین علت به تفکیک کشورها سعی می کنیم کافه های دنجی که ارزش وقت شما را داشته باشند معرفی کنیم:

کافه های دنج ایتالیا

ایتالیا معروف ترین کشور اروپا از نظر معماری، آثار باستانی و جاذبه هاست که به نوعی قلب اروپای کلاسیک به شمار میرود. کافه ها و رستوران های ایتالیا به خصوص در شهر میلان بسیار معروف اند که موارد دنج و مقرون به صرفه آنها شامل:

کافه پاستیکریا مارکسی

معروف ترین کافه میلان که در مرکز شهر واقع شده است و می توان گفت شلوغ ترین کافه است، کافه پاستیکریا مارکسی است. این کافه در سال 1824 تاسیس شده است و سال هاست که به صورت درون خانوادگی اداره می گردد. کاغذ دیواری های پسته ای و صندلی های مخملی این کافه ویژگی کلاسیک بودن را در کنار طراحی مدرن به تصویر می کشد. شایسته ذکر است که خوردنی های این کافه به خصوص بادام روکش دار از پرطرفدارترین خوراکی های ایتالیاست.

کافه کامپارینو گالریا

این کافه در فهرست برترین و دنج ترین کافه های ایتالیا واقع شده است که طراحی آن تنها زیبایی و کلاسیک بودن را به رخ مشتریان می کشد. این کافه به سرو نوشیدنی های شگفت انگیز و گروه آهنگساز ایتالیایی زنده خود معروف است. بعلاوه این کافه از ساعت 8 صبح تا نیمه شب در صندلی های بیرونی و درونی پذیرای شما خواهد بود و خوراکی های مقرون به صرفه قیمت اما لذیذی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کافه رستوران پاوه میلانو

اگر می خواهید یک نوشیدنی گرم بخورید اما وقت خود را در یک کافه شیک و نوستالژیک بگذرانید، این کافه برای شما مناسب خواهد بود. علاوه بر این سر انواع غذاهای سرد و گرم در این کافه انجام می گردد و شما می توانید غذاهای لذیذی را که به وسیله برترین سرآشپزها تهیه شده در این کافه میل کنید.

کافه های دنج فرانسه

فرانسه معروف ترین کشور اروپا برای استفاده از کافه های دنج و مقرون به صرفه قیمت است؛ به خصوص پاریس که فضای رمانتیک کافه ها و بوی قهوه خالص در تمام شهر حس می گردد. قرن هاست که کافه های پاریس محل نشست و برخاست روشنفکران و افراد معروفی است که آثار آنها هنوز هم در کافه ها دیده می گردد. شایسته ذکر است که کافه های فرانسه به شیرینی های خوشمزه معروفند. شما می توانید به یکی از کافه هایی که در ادامه معرفی می کنیم بروید، یک اسپرسو و شیرینی سفارش دهید و ساعت ها از کتاب خواندن یا صحبت کردن با مردم در این کافه ها لذت ببرید.

کافه دِفِلور

یکی از معروف ترین و قدیمی ترین کافه های پاریس، کافه دفلور (De Flore) است که حتی پابلو پیکاسو هم از آن تماشا نموده است. این کافه در حاشیه بلوار سنت ژرمن و خیابان سنت بنوا واقع شده و آدرس آن را از هر کسی بپرسید شما را هدایت می نماید. طراحی این کافه هنوز به سبک کلاسیک و زیبای قدیمی به جای مانده و داشتن عکس از آن خالی از لطف نیست. بنابراین توصیه می کنیم اگر قصد دارید تور مقرون به صرفه اروپا را تهیه کنید، حتما به این کافه هم سر بزنید.

کافه شکسپیر و کمپانی

یکی دیگر از کافه های معروف پاریس که به عنوان کافه کتاب نیز شناخته می گردد، کافه شکسپیر و کمپانی است. اگر به آثار ادبی علاقه دارید، این کافه یکی از برترین ها در جهان است که امکان میل کردن خوراکی های خوشمزه را در کنار کتاب هایی با زبان های مختلف فراهم می نماید.

کافه اودته

درست پشت کافه شکسپیر یک کافه معروف دیگر به نام اودِته واقع شده است که در اطراف آن خیابان های باریک و سنگفرش شده زیبا وجود دارد که یک فضای رومانتیک را فراهم می نماید. این کافه به سرو شیرینی های خوشمزه فرانسوی به نام Choux معروفیت دارد که میل کردن آن قطعا یکی از برترین تجربه های عمرتان خواهد بود.

کافه های دنج اسپانیا

یکی دیگر از معروف ترین کشورهای اروپا که از نظر کافه ها و رستوران های دنج و مقرون به صرفه قیمت معروف است، اسپانیا است. اسپانیا کشوری متفاوت تر است که کافه های آن رنگ و بوی شادتری داشته و می توان گفت طعم غذاهای آن لذیذتر و متنوع تر است. بنابراین برای گشت و گذار در اروپا، سر زدن به کافه های اسپانیا را نیز حتما توصیه می کنیم:

کافه رستوران آرزاک

کافه رستوران آرزاک که در یک محیط آرام واقع شده، به وسیله یک پدر و دختر ارائه می گردد و یک منوی متنوع، متفاوت و بسیار لذیذ را در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران در اسپانیا سنتی محسوب می گردد و تمام مواد اولیه آن به صورت ارگانیک و تازه در اختیار آشپزها قرار می گیرد.

کافه آزورمندی

کافه آزورمندی در اسپانیا بسیار معروف است که در یک فضای سرسبز و زیبا ساخته شده و دیوارهای تمام شیشه ای آن امکان بهره مندی از منظره ها را برای گردشگران فراهم می نماید. مواد اولیه این رستوران کاملا ارگانیک بوده و شما می توانید غذاها و نوشیدنی هایی را در آن تجربه کنید که در هیچ جای دیگری تجربه نمی کنید.

کافه ال کانتو

یکی از کافه های کلاسیک و نوستالژیک اسپانیا که در آن می توانید از موسیقی زنده اسپانیایی و انواع پایکوبی های بومی های اسپانیایی بهره ببرید، کافه ال کانتو است. این کافه در یک فضای پرشور و شگفت انگیز واقع شده که یک تجربه متفاوت را برای شما رقم می زند.

چطور از کافه های دنج اروپا استفاده کنیم؟

برای رفتن به کافه های دنج اروپا کافی است تور مقرون به صرفه قیمت اروپا را تهیه کنید و بعد می توانید به هر کافه ای که دوسدارید سر بزنید. علاوه بر این بسیاری از این کافه ها در برنامه تور قرار می گیرد که شما می توانید به صورت دسته جمعی از آن ها بهره ببرید و اوقات خوشی را تجربه کنید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2155

به "مقرون به صرفه ترین کافه های دور اروپا با محیط دنج (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین کافه های دور اروپا با محیط دنج (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید