استوکس در دادگاه حاضر و به قید وثیقه آزاد شد

به گزارش سفر به تایلند، مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در اولین جلسه محاکمه خود در اسکاتلند، به قید وثیقه آزاد شد.

استوکس در دادگاه حاضر و به قید وثیقه آزاد شد

به گزارش خبرنگاران، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکایت نامزد سابق او برگزار گردید. در این جلسه اتهامات استوکس 31 ساله به او تفهیم شد. ظاهراً او علاوه بر نقض حریم خصوصی نامزد سابقش الید اسکات به وسیله تعقیب و کمین برای او، به سرپیچی از یک دستور قضایی در مورد ممنوعیت تماس با این زن و مادر او متهم است.

در اولین جلسه محاکمه استوکس، دادستان به اطلاع قاضی پرونده رساند که استوکس در فاصله روز 16 نوامبر سال 2019 تا سوم دسامبر همان سال با ارسال ایمیل و پیغام هایی اهانت آمیز، او را آزار داده است. او همچنین متهم است که با والدین این زن 27 ساله نیز تماس هایی داشته و برای آنها پیغام هایی با مضامین اهانت آمیز ارسال نموده است.

استوکس روز گذشته به محض فرود هواپیمایی که او را از امارات به انگلیس رساند، در فرودگاه لندن بازداشت شد و با دستبند در دادگاه همیلتون شریف اسکاتلند حضور پیدا کرد تا درباره سه مورد اتهامی که به او نسبت داده شده از خود دفاع کند.

رسیدگی به پرونده مهاجم پرسپولیس همچنان ادامه دارد اما او فعلاً به قید وثیقه آزاد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 794

به "استوکس در دادگاه حاضر و به قید وثیقه آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوکس در دادگاه حاضر و به قید وثیقه آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید