اسرارآمیزترین مکان های جهان را بشناسید

به گزارش سفر به تایلند، زمین پر از مکان های شگفت آور و بی نظیر است که خیلی از مردم با آن ها آشنایی ندارند، پس چه بهتر که این مکان ها را بهتر بشناسید.

اسرارآمیزترین مکان های جهان را بشناسید

سیاره زمین مکانی شگفت انگیز است که هرگز با شگفتی های طبیعی و شکوهمند خود در برابر شگفتی های دست ساز انسان سر تعظیم پایین نخواهد آورد. سیاره ما نیز پر از رمز و راز است. اگر مجذوب مکان هایی با ریشه های افسانه ای یا پدیده های غیرقابل توضیح شده اید با خبرنگاران همراه باشید تا اسرارآمیزترین مکان های دنیا را بشناسید.

منطقه 51 (نوادا)

تأسیسات نیروی هوایی که معمولا به عنوان منطقه 51 شناخته می گردد، واقع در محدوده آزمایش و آموزش نوادا، برای دهه ها تخیل نظریه پردازان توطئه گر و هالیوودی را به خود جلب کرده است. غیرنظامیان کنجکاو می توانند منطقه اطراف پایگاه را که به یک مقصد گردشگری عجیب تبدیل شده است، کاوش کنند، اگرچه اجازه ورود به آن را ندارند.

مثلث برمودا

مثلث برمودا شاید معروف ترین مکان مرموز دنیا باشد. این منطقه حدود 500000 مایل مربع در اقیانوس اطلس بین برمودا، پورتوریکو، میامی و فلوریدا قرار گرفته است. در مثلث برمودا بیش از هر منطقه بزرگ و پرمسافر همانند اقیانوس های دیگر رفت و آمد صورت می گیرد اما به هرحال حوادث غیرقابل توضیح همچنان تخیل و فکر های عموم مردم را به خود جلب کرده است.

قلعه مرجانی (هومستد، فلوریدا)

مردی دلشکسته به تنهایی و در طول 25 سال، قلعه مرجانی را در هومستد فلوریدا ساخت. او بدون استفاده از ماشین آلات بزرگ، بیش از 1100 تن سنگ مرجانی را جابه جا و کنده کاری کرد. اینکه چگونه او این شاهکار مهندسی را تنها با ابزارهای دستی انجام داد هنوز یک راز پنهان است.

جنگل کج (لهستان)

این جنگل با صدها درخت کاج عجیب و غریب در لهستان قرار گرفته است. صدها درخت کاج در دهه 1930 در آنجا کاشته شدند و با خمیدگی تقریبا 90 درجه در پایه خود رشد کردند که آن ها را شبیه قلاب ماهیگیری کرده است. برخی معتقدند که در واقع از یک تکنیک یا ابزار انسانی برای ایجاد انحنای درختان به این شکل استفاده شده است، در حالی که برخی دیگر حدس می زنند که یک طوفان برف زمستانی یا برخی آسیب های دیگر می تواند به این جنگل مجذوب کننده شکل جالبی بدهد.

پل شیطان (کروملائو، آلمان)

مکان های متعددی در سرتاسر دنیا وجود دارد که به دلیل نوعی ارتباط ماوراء طبیعی، پل شیطان نامیده شده اند، اما معروف ترین آن در شهر کروملائو آلمان واقع شده است. پل سهموی که در آلمانی به نام Rakotzbrücke شناخته می گردد، به دهه 1860 برمی گردد و یکی از خیره کننده ترین پل های دنیا است. یک دایره که با بازتاب خود در آب کامل می گردد، شاهکاری که تنها با کمک دنیای ماورایی ممکن است. برای دیدن مطالب گردشگری مشابه، شگفت انگیزترین هتل های مکعبی دنیا را بخوانید.

هرم بزرگ جیزه (مصر)

هرم بزرگ جیزه، هزاران سال است که بشر را مجذوب خود کرده است. تنها یکی از عجایب هفتگانه دنیا باستان که هنوز دست نخورده به جای مانده است، همچنان یکی از اسرارآمیزترین مکان های دنیا است. بازدیدنمایندگان و محققان به طور یکسان هنوز از نحوه ایجاد هرم 455 فوتی بدون ابزار مدرن متحیر هستند، اگرچه تئوری های رایج این است که آن ها با استفاده از نوعی سیستم رمپ ساخته شده اند.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری طولانی ترین خیابان دنیا کجاست؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2100

به "اسرارآمیزترین مکان های جهان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرارآمیزترین مکان های جهان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید