اظهار نظر عجیب ستاره اسنوکر دنیا درباره مجرد بودن و موفقیت!

به گزارش سفر به تایلند، رونی اُ سالیوان مرد نام آشنا اسنوکر دنیا می گوید که اگر مجرد می ماند می توانست موفقیت های بیشتری کسب کند. این اسنوکر باز انگلستانی که پنج بار و آن هم در سال های 2001، 2004، 2008، 2012 و 2013 قهرمان دنیا شده درحالی این اظهار نظر را نموده که اکنون سه فرزند دارد.

اظهار نظر عجیب ستاره اسنوکر دنیا درباره مجرد بودن و موفقیت!

اُ سالیوان که آخرین عنوان دنیای خود را در سال 2013 کسب نموده معتقد است که تعهدات شخصی در زندگی باعث پیچدگی در زندگی ورزشکار می گردد.

هم چنین باتوجه به شیوع کرونا بعد از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اسنوکر بدون وجود هیچ مشکل، قرار شد مسابقات قهرمانی دنیا با 144 بازیکن برگزار گردد. این فرصتی برای رونی خواهد بود تا اختلاف خود را با قهرمان هفت دوره دنیا یعنی استیون هِندری کم تر کند.

استیون هِندری اسنوکرباز حرفه ای و بازنشسته اهل اسکاتلند بوده که از برترین قهرمانان تاریخ این رشته ورزشی به شمار می آید. او اکنون 51 سال سن دارد.

اُ سالیوان در گفت وگوی اینستاگرامی با هندری می گوید که مجرد ماندن، اسنوکر بازی کردن و انجام کار هایی که می خواهید به آن برسید، در زندگی آنچنان بد نیست.

او حتی در یک اظهار نظر عجیب بیان می نماید که اگر به عقب برگردد احتمالا برای همواره مجرد خواهد ماند!

هندری هنگام بررسی قهرمان بعدی دنیا در باره جاد ترامپ می گوید: اگر ترامپ مجرد بماند برای او بهتر است. نه تنها در اسنوکر بلکه اگر در هر رشته ورزشی می خواهید در صدر بمانید باید به فکر خود باشید. بسیاری از ورزشکاران که دوست داشتند درصدر باشند اکنون مجرد هستند.

طبق برنامه ریزی مجدد، قرار است مسابقات قهرمانی دنیا کروسیبل در اواخر ماه جولای (مرداد ماه) پشت در های بسته برگزار گردد. در این باره جیسون فرگوسن رئیس انجمن بیلیارد و اسنوکر حرفه ای دنیای می گوید که این مسابقات با 144 بازیکن و بدون نقص برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1062

به "اظهار نظر عجیب ستاره اسنوکر دنیا درباره مجرد بودن و موفقیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر عجیب ستاره اسنوکر دنیا درباره مجرد بودن و موفقیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید