اهمیت مهارت آموزی در کنار تحصیل دانش توسط دانشجویان

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، دکتر علی بهادر در جمع دانشجویان جدید دانشگاه اضافه نمود: زمانی می توان کشوری سالم و موفق داشت که جوانانی سالم و دانا داشته باشد، نبود دانایی باعث توقف پیشرفت در یک کشور می گردد، پس جوانان باید علم آموزی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اهمیت مهارت آموزی در کنار تحصیل دانش توسط دانشجویان

او با بیان اینکه جامعه برای پیشرفت به علم آموزی احتیاج دارد، دانشگاه را در جایگاهی فراتر از آموزش دانش به جوانان معرفی کرد و ادامه داد: دانشگاه محل آموزش اخلاق و مهارت آموزی نیز هست و دانشجویان باید کوشش نمایند پس از فارغ التحصیلی، اشتغال زایی داشته باشند.

دکتر بهادر، با اشاره به توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رشته هایی نظیر پزشکی، پیراپزشکی و داروسازی در کشور، گفت: پدر و مادرها می توانند در صورت احتیاج به هدایت و مشاوره، به مراکز مشاوره و دفتر ارتباط با خانواده ها مراجعه نمایند، همچنین برای دانشجویان، امکانات فرهنگی، هنری و ورزشی پیش بینی گردیده تا در کنار تحصیل، در ابعاد دیگر نیز رشد و پویایی داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برخی ضوابط محیط های اجتماعی، از دانشجویان خواست تا در طول سال های تحصیل، به ضوابط دانشگاه نیز مقید باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تبریک به خانواده ها و دانشجویان برای موفقیت در کنکور سراسری و پذیرش در یکی از بهترین دانشگاه های کشور، ابراز امیدواری کرد تا دانشگاه بتواند به بهترین نحو، وظایف خود را در قبال دانشجویان و خانواده های آنان انجام دهد.

دکتر کوروش عزیزی به امکانات و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه های فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی اشاره نمود که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند از نظر علمی و عملی، افرادی موفق در سیستم سلامت کشور باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین با اشاره به فعالیت دفتر ارتباط با خانواده ها، نسبت به پیش بینی راه های توسعه تعامل، به خانواده ها اطمینان داد و گفت: در دانشگاه کوشش گردیده با تامین محیطی مناسب، امنیت فکری برای دانشجویان فراهم گردد و این امر با همکاری خانواده ها، ارتقا می یابد.

او از پیش بینی زمینه های شغلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از فارغ التحصیلی، به عنوان یکی از ویژگی های مثبت این دانشگاه نام برد و اضافه کرد: بر همین اساس تمام کوشش مجموعه دانشگاه، پرورش دانشجویانی پویا و موثر در امر خدمت به جامعه و پیشرفت کشور است.

دکتر عزیزی همچنین از برگزاری آئین رویش در هفته نخست مهر اطلاع داد که در این طرح دانشجویان با امکانات، تسهیلات و قوانین دانشگاه آشنا می شوند.

کار نام نویسی بیش از 900 دانشجوی جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از روز گذشته در دانشکده توانبخشی شیراز، شروع گردیده و تا فردا، بیست و هفتم شهریور نیز، ادامه دارد.

به همین مناسبت، دکتر علی بهادر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با همراهی دکتر کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر مصباح شمس معاون آموزشی، دکتر اکبر اجرایی مدیر روابط عمومی و جمعی از مسوولان و مدیران ارشد دانشگاه، صبح امروز در جمع دانشجویان و خانواده های آنان حضور یافته و با آنان دیدار و گفت و گو کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 38

به "اهمیت مهارت آموزی در کنار تحصیل دانش توسط دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت مهارت آموزی در کنار تحصیل دانش توسط دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید