باتری گلکسی اس 21 پیشرفت قابل توجهی به نسبت سری اس 20 خواهد داشت

به گزارش سفر به تایلند، یکی از محدود شرکت هایی که همیشه در پرچم دارهای خود از نمایشگرهایی با وضوح بالا استفاده می کند سامسونگ است اما معمولا باتری پرچم دارهای این شرکت برای تغذیه چنین نمایشگری کافی نبوده. حال به نظر می رسد باتری گلکسی اس 21 و برادران بزرگ ترش قرار است به نسبت سری اس 20 پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

باتری گلکسی اس 21 پیشرفت قابل توجهی به نسبت سری اس 20 خواهد داشت

در حال حاضر، قدرتمندترین پرچم دار سامسونگ در بخش باتری، گلکسی اس 20 اولترا است که به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده. گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس هم به ترتیب از باتری هایی با ظرفیت 4000 و 4500 میلی آمپر ساعت بهره می برند.

اگرچه در حال حاضر این باتری ها می توانند تا یک روز کاربران را همراهی کنند، اما با این حال نیاز به باتری های قدرتمندتر واقعا حس می شود. سامسونگ پرچم داران سری اس 20 خود را در ماه فوریه امسال (بهمن 98) رونمایی کرد. با این حساب حدودا 6 ماه مانده تا سری جدید از پرچم دارهای غول کره ای رونمایی شوند. بنابراین طبیعی است از همین حالا شایعات و خبرهایی در رابطه با آن ها بشنویم.

  • گلکسی اس 21 بدون سنسور ToF (مدت پرواز) راهی بازار می شود

یکی از خبرهایی که اخیرا منتشر شده، در رابطه با باتری گلکسی اس 21 و برادران بزرگ تر آن است. تا این لحظه مطمئن هستیم سامسونگ این گوشی ها را به پردازنده اسنپدراگون 875 و اگزینوس 1000 (نام گذاری این پردازنده معین نیست) مجهز می کند و استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی، شارژر 60 واتی و سنسور اثر انگشت بزرگ تر، از معینات احتمالی این محصولات به حساب می آیند.

اما روز گذشته، مشحصات باتری یکی از این گوشی ها نیز لو رفت. با توجه به گفته های وب سایت GalaxyClub، احتمالا گلکسی اس 21 پلاس از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این میزان، از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بکار رفته در اس 20 پلاس به اندازه قابل توجهی بیشتر است.

البته دو موضوع در این رابطه وجود دارد. اول اینکه این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که اگر سامسونگ اندازه نمایشگر و وضوح آن ها را افزایش دهد، شاید از لحاظ عملکرد تفاوت محسوسی را شاهد نباشیم. اما از طرفی اگر پردازنده اسنپدراگون 875 یا اگزینوس 1000 با لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته شوند، احتمالا از لحاظ مصرف انرژی، کنندگان مورد انتظار سامسونگ عملکرد بسیار بهتری از خود نشان خواهند داد.

  • گلکسی اس 21 احتمالا از جک هدفون بهره می برد

سامسونگ اخیرا لیستی را منتشر کرده که در آن یک باتری با شماره مدل EB-BG996ABY را شاهد بودیم. با در نظر دریافت اینکه باتری گلکسی اس 20 پلاس با شماره مدل EB-BG986ABY ثبت شده و شماره مدل خود محصول SM-G986 است، این احتمال وجود دارد که شماره مدل یاد شده متعلق به باتری اس 21 پلاس باشد.

اگر قرار باشد باتری گلکسی اس 21 پلاس 300 میلی آمپر ساعت افزایش پیدا کند، می توان انتظار داشت که شاهد افزایش ظرفیت باتری دیگر گوشی های این سری نیز باشیم. همانطور که اشاره شد، استفاده از پردازنده های 5 نانومتری می تواند تاثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی داشته باشد اما امیدواریم این مسئله هم در رابطه با مدل اگزینوس و هم اسنپدراگون صدق کند.

  • مقایسه دوربین گلکسی نوت 20 اولترا با نوت 10 پلاس، اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1139

به "باتری گلکسی اس 21 پیشرفت قابل توجهی به نسبت سری اس 20 خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتری گلکسی اس 21 پیشرفت قابل توجهی به نسبت سری اس 20 خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید