باید از نقطه صفر شروع کنیم، نگاه به لیگ خریدارانه باشد

به گزارش سفر به تایلند، محمد عمده غیاثی سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین تنها تیم بدون شکست رقابت های لیگ برتر در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تعطیلی زود هنگام مسابقات گفت: تمرینات تیم را از 19 مرداد ماه با یک برنامه ریزی خوب شروع کردیم و در حال رسیدن به یک شرایط ایده آل هستیم. برنامه ریزی تیم نیز همین بود تا در نیم فصل نخست بدن های بازیکنان به شرایط خوبی برسد اما متاسفانه با این شرایط و این تصمیم باید دوباره کار را از نقطه صفر شروع کنیم.

باید از نقطه صفر شروع کنیم، نگاه به لیگ خریدارانه باشد

وی ادامه داد: از طرف دیگر نیز بحث تیم ملی مطرح است. سال المپیک است و نام ایران در میان است. هر تصمیمی گرفته شود تابع هستیم چون بحث ملی است نه شخص و شرایط برای تمام تیم ها یکسان است. در هر صورت تیم هایی که تمرینات را زودتر آغاز و بیشتر هزینه کردند متضرر می شوند. تیم ملی نیز در محدوده کوچکی از نفرات شکل گرفته است و بازیکنان جدید تزریق نمی شوند. باید محدوده بازیکنان را گسترش دهند و ورودی های جدیدی به تیم ملی داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: نگاه به لیگ و تیم های مختلف باید خریدارانه باشد نه فقط برای تماشا. انگیزه ها در بین بازیکنان از دست رفته است چون نفرات تیم ملی محدود هستند. سال المپیک است و جای خطا نیست. باید از بازیکنان آماده استفاده کنند تا نتیجه خوبی حاصل شود.

غیاثی درباره بازی روز یکشنبه و شکست تیم شهروند اراک و بازی روز چهارشنبه مقابل شهرداری ارومیه گفت: بازی خوب و تماشاگر پسندی مقابل شهروند اراک داشتیم و پیروز شدیم. بازی سختی مقابل ارومیه خواهیم داشت، میزبان هستند و حمایت تماشاگرانش را دارد. ان شالله بهترین شرایط رقم می خورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 565

به "باید از نقطه صفر شروع کنیم، نگاه به لیگ خریدارانه باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از نقطه صفر شروع کنیم، نگاه به لیگ خریدارانه باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید