با نمودار قیمتی فلای تودی، دیگر هیچ وقت بلیط را گران نخرید

به گزارش سفر به تایلند، در این مطلب مهم ترین نکاتی را که هنگام خرید بلیط باید به آن ها توجه کرد و به کار بست، مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

با نمودار قیمتی فلای تودی، دیگر هیچ وقت بلیط را گران نخرید

آیا می دانستید تنها با دانستن و به کار بردن چند نکته می توانید بلیط مقرون به صرفه هواپیما بخرید؟ تابه حال راه های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه معرفی شده است؛ اما واقعیت این است که از بین تمامی آن ها، تنها چند مورد مسافران را به هدفشان در زمینه گران نخریدن بلیط هواپیما می رسانند.

به طور مثال، انتخاب مرجعی که به وسیله آن می خواهید بلیط هواپیما بخرید، تاثیری اساسی روی هزینه ای که در نهایت می پردازید، دارد. البته چند عامل مهم دیگر نیز وجود دارند. اگر می خواهید که همواره بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا مهم ترین نکاتی که هنگام خرید بلیط باید به آن ها توجه نموده و به کار ببندید را مورد آنالیز قرار دهیم.

چه زمانی را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب می کنید؟

تاثیر زمان روی قیمت بلیط هواپیما غیرقابل انکار است. بیشتر مسافران درباره اثر زمان روی هزینه پرداختی بابت خرید بلیط هواپیما، این طور فکر می نمایند که بیشتر، عواملی همانند فصل سفر یا هم زمانی تاریخ سفر با مناسبت های مختلف در زمان خرید مهم هستند. یا اینکه حتی می توان با خرید بلیط از چند وقت قبل تر، هزینه کمتری را نسبت به دیگران بابت خرید بلیط پرداخت کرد؛ اما این موارد تنها بعضی از آن ها هستند.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، اینکه چه روزی در هفته پرواز را می خرید، چه ساعتی را برای پرواز خود انتخاب می کنید یا اینکه چه روزی در هفته می خواهید پرواز را انجام دهید هم روی مقدار نهایی پرداختی شما بسیار تاثیرگذار هستند.

توصیه می کنیم که روزهای میانی هفته مثل دوشنبه و سه شنبه را برای خرید بلیط انتخاب کنید، پروازهای اول صبح یا آخر شب را انتخاب کنید و برای خریدی مقرون به صرفه و داشتن سفری کم هزینه، فصل هایی را برای سفر انتخاب کنید که مقصدتان به علت آب و هوا یا اتمام فصل تعطیلات، خلوت باشد.

در انتخاب نوع بلیط هواپیما هوشمند باشید!

بلیط هواپیما چارتر و بلیط لحظه آخری دو نوع بلیطی هستند که اگر با آگاهی کامل و از مرجعی معتبر و مقرون به صرفه همانند فلای تودی خریداری شوند، یکی از برترین راه ها برای مقرون به صرفه خریدن بلیط هستند.

مثلاً بلیط هواپیما چارتر در واقع حق انتشار جایگاه های پرواز یک راستا از ایرلاینی خاص هستند که به وسیله واسطه ای همانند چارتر نماینده از پیش خریداری شده اند و سپس به قمیت مورد نظر آن به فروش می رسند. حال اگر این بلیط ها به فروش نروند، چارتر نماینده آن ها را با قیمت کمتری عرضه می نماید. گاهی اوقات و در روزهای پایانی، چارتر نماینده برای جلوگیری از ضرر، حتی بلیط ها را کمتر از قیمت اولیه آن ها به فروش می رساند. به همین علت، یکی از راه های خرید بلیط مقرون به صرفه، خرید بلیط چارتر است.

بلیط لحظه آخری هم شرایطی مشابه با بلیط چارتر را دارد اما لزوماً همواره مقرون به صرفه نیست. گاهی به علت استقبال مسافران یک راستا خاص، بهای بلیط لحظه آخری بالاتر هم می رود. به همین علت، در زمان خرید باید اطلاعات کامل داشته باشید و از وب سایتی مطمئن خرید کنید. در غیر اینصورت، ممکن است حتی هزینه بیشتری هم بابت خرید بلیط بپردازید.

از امکانات یک وب سایت مرجع برای خرید بلیط مقرون به صرفه بهره ببرید

و اما در این بخش می خواهیم روشی را معرفی کنیم که شما را زودتر به هدف می رساند. امروزه می توانید با مراجعه به وب سایت های مطمئن و مرجعی همانند فلای تودی، هر چیزی که برای خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما ضروری است را به صورت جامع تنها در یک وب سایت داشته باشید.

بگذارید مثالی بزنیم. تصور کنید که با بودجه ای مالی، قصد سفر به استانبول را دارید. برای پیدا کردن پروازهای مقرون به صرفه استانبول، کافی است که بلیط آن را جست وجو کنید تا به سایت فلای تودی برسید. بعد از آن خواهید دید که علاوه بر فیلتر قیمت یا انتخاب نوع کلاس پروازی و ایرلاین ها، می توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی مثل نمودار قیمتی فلای تودی مقرون به صرفهترین بلیط استانبول را پیدا کنید.

نمودار قیمتی فلای تودی، با نمایش بیشینه، کمینه و میانه قیمت بلیط هواپیما استانبول در بازه های زمانی نزدیک به تاریخ سفرتان، امکان مقایسه راحت قیمت ها در روزهای متوالی را به شما خواهد داد.

علاوه بر این، می توانید تمام کارهای سفرتان مثل رزرو هتل استانبول را همان زمان و به وسیله فلای تودی انجام دهید و در سفرتان، حسابی خوش بگذرانید.

منبع: کجارو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1974

به "با نمودار قیمتی فلای تودی، دیگر هیچ وقت بلیط را گران نخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نمودار قیمتی فلای تودی، دیگر هیچ وقت بلیط را گران نخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید