برقراری مجدد پروازهای ایربالتیک

به گزارش سفر به تایلند، برقراری مجدد پروازهای ایربالتیک به 4 شهر اروپایی

هواپیمایی ایربالتیک پس از دریافت مجوز از دولت لتونی اجازه پرواز به 4 کشور اروپایی را دریافت کرد. پروازهای ایربالتیک از ریگا به شهرهای آمستردام، هامبورگ، وین و دوسلدورف خواهد بود.

برقراری مجدد پروازهای ایربالتیک

پروازهای ایربالتیک از از ریگا به تالین و ویلنیوس از 18 می شروع شد و این ایرلاین پروازهای روزانه ای به مقصد فرانکفورت و اسلو دارد. همچنین پروازهای این شرکت هواپیمایی به مقصد هلسینکی و مونیخ و برلین نیز به زودی شروع خواهد شد.

مارتین گائوس مدیر عامل ایربالتیک گفت: ما بهترین خط ارتباطی را در حوزه بالتیک به وجود آورده ایم. از 9 جون ایربالتیک ارتباط کشورهای حوزه دریای بالتیک را با بیشتر مقاصد اروپایی برقرار خواهد نمود.

او همچنین اضافه کرد: ایمنی و سلامت مسافران برای ما در اولویت واقع شده است به همین دلیل طبق دستورات صادر شده توسط مقامات رسمی دولت لتونی، ماسک و مواد ضدعفونی نماینده در اختیار تمامی مسافران ایربالتیک قرار خواهد گرفت تا در طول سفر از آن استفاده نمایند.

این شرکت هواپیمایی از مسافران خواسته است به دلیل تغییر سریع مقررات و تفاوت آن در هر کشور، پیش از هر سفری مقررات سفر و محدودیت های فرودگاه مقصد را در های رسمی چک نمایند تا بدین ترتیب با اطمینان از آخرین اطلاعات به روز، در آرامش سفر نمایند.

مسافران ایربالتیک می توانند برنامه پروازی این ایرلاین را در رسمی ایربالتیک مشاهده نمایند.

ایربالتیک ایرلاین حامل پرچم لتونی است و یکی از ایرلاین هایی است که کمترین تاخیر را در میان شرکت های هواپیمایی سراسر جهان دارد. ایربالتیک ارتباط کشورهای حوزه دریای بالتیک را با 55 مقصد در اروپا و خاورمیانه برقرار می نماید. هواپیمایی ایربالتیک در سال 1955 تاسیس شد و سهامداران اصلی آن در در کشور لتونی مستقر هستند. ایربالتیک در طول فعالیت خود توانسته است به دلیل ارائه خدمات مبتکرانه و فوق العاده، هدایای بین المللی بیشماری را در صنعت هواپیمایی از آن خود کند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 985

به "برقراری مجدد پروازهای ایربالتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری مجدد پروازهای ایربالتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید