برگزاری مستمر جلسات برخط در مدارس و آموزشکده های سمای استان تهران

به گزارش سفر به تایلند، معاون سمای تهران گفت: معاونت سمای تهران در پی شیوع ویروس کرونا نسبت به برگزاری جلسات آنلاین در حوزه مدارس و آموزشکده های سمای استان تهران اقدام نموده است.

برگزاری مستمر جلسات برخط در مدارس و آموزشکده های سمای استان تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدمراد شیخی در مصاحبه با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به اینکه کوشش نموده ایم تا دانش آموزان و دانشجویان از تحصیل بازنمانند، اظهار کرد: معاونت سمای استان تهران توانسته است از اسفندماه سال گذشته و در پی شیوع ویروس کرونا در دو بخش مدارس و آموزشکده ها با بهره مندی از توان داخلی و نیروی متخصص و با استفاده از نرم افزارهای مربوطه، اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین کند.

وی ضمن تشکر از کوشش های معلمان و اساتید اضافه کرد: کلاس های برخط به طور مستمر از اسفندماه سال گذشته تا به امروز ادامه داشته و این مهم جز با کوشش و همکاری اساتید و معلمان گرامی میسر نبود و معلمان و اساتید دو بازوی مهم برگزاری کلاس های برخط هستند.

معاون سمای تهران با تأکید بر اینکه این مرکز نسبت به پرداخت تعهدات اقتصادی معلمان و اساتید در ماه های اسفند و فروردین همانند ماه های گذشته به وعده خود عمل نموده است، اعلام کرد: تا هر زمان که احتیاج باشد معاونت سمای استان تهران توانایی برگزاری کلاس های آنلاین را دارد و همچنین در مورد پرداخت حقوق اساتید و معلمان نیز با مسئله ای روبه رو نخواهد بود.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 970

به "برگزاری مستمر جلسات برخط در مدارس و آموزشکده های سمای استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مستمر جلسات برخط در مدارس و آموزشکده های سمای استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید