به جای توسان، کاین نسل اول بخرید

به گزارش سفر به تایلند، 13 سال زمان زیادی است. ما واقعا این موضوع را می دانیم. از هزینه های نگهداری خودروهای لوکس مخصوصا آنها که کمی کارکرد بیشتری دارند، اطلاع داریم اما کاین s نسل اول قضیه اش فرق می نماید. این خودرو از زمان ورود به بازار در سال 2003 تا وقتی بازنشست شد، یکی از باکیفیت ترین خودروهای بازار بود و بی شک یکی از دلایل موفقیت پورشه در رده ناشناخته اس یووی ها از همین ناحیه بود. نگاهی به نمرات مصرف کنندگان این خودرو که در وب سایت چند موسسه مشهور حوزه خودرو مثل ادموندس به ثبت رسیده، گویای ماندگاری بالای کاین نسل اول است.

به جای توسان، کاین نسل اول بخرید

از وبلاگ پتول دیدن فرمایید.

برای نمونه یکی از خوانندگان ادموندس به نام تری فرانک که سال 2016 نظرش را درباره این خودرو نوشته، کیفیت کاین S را پس از 11 سال کار تحسین برانگیز اعلام نموده است. جنیفر لاسون که سال 2015 نقدی بر نسل اول کاین در سایت ادموندس نوشته، چیزی مشابه ادعای قبلی را تکرار نموده و با یادآوری تجربه اش از خرید ب.ام.و ایکس5، گفته : این همان چیزی بود که دقیقا از پورشه انتظار داشتیم. با این نقدهای خوب عجیب نیست که نمره این محصول آلمانی به مرز 4.5 از 5 رسیده است.

اما اگر از نگاه های مصرف کنندگان عبور و دقیق تر جزئیات فنی کاین 2006 را آنالیز کنیم، می توانیم دلیل تحسین خریداران کاین را دقیق تر بفهمیم. راز سلامت طولانی مدت این خودرو شاید در پلتفرمی است که از گروه فولکس واگن قرض گرفته و قبلا در آئودی Q7 فولکس واگن توارگ هم استفاده شده است. در عین حال ترکیب این مهم با مواد بسیار باکیفیت که ظاهر و کار آنها بعد از یک دهه استفاده عوض نشده از کاین یک اعجوبه تمام عیار ساخته که به نظر ارزش خرید بالاتری برای افراد ماجراجو در مقایسه با کیا اسپورتیج 2018 یا هیوندای توسان 2017 دارد.

چنان که در تصویر می بینید، رنگ بدنه کاین بعد از گذشت 13 سال کماکان درخشان است. کابین هم در نهایت ظرافت، زیبایی خود را حفظ نموده است. موتور و گیربکس به کاررفته در کاین شش سیلندر هم که نقطه اوج خودرو است. جایی که این شاسی بلند 4.78 متری به رغم وزن 2.2 تنی چالاک به نظر می رسد. پیشرانه 4500سی سی کاین با فراوری 340 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور یک پتانسیل قوی برای شتاب گیری در کورس های مختلف یا مواقع بحرانی در اختیار راننده قرار می دهد. این قدرت در کنار جعبه دنده اتوماتیک و مخصوص پورشه و نیز سیستم چهار چرخ محرک AWD، شتابی 6.6 ثانیه ای (بهتر از گلف GTI، ب.ام.و Z4 28i و کیا سورنتو) را برای راننده و سرنشینان به ارمغان می آورد.

البته خب مصرف 13 لیتری این خودرو در شهر ممکن است شما را نگران کند ولی با وجود یک باک 100 لیتری ابدا جای نگرانی نیست. بخش بار هم با 540 لیتر فضا از هر نظر کاین را به خودرویی مسافرتی تبدیل می نماید. استفاده از سیستم صوتی مارک بوس، جایگاه گرمکن دار با حافظه و چرم اصل، چوب گردو، سانروف و سقف جیر، تنظیم ارتفاع دیجیتال، پرده برقی، رینگ و لاستیک 18 اینچی، پدال شیفتر، کیلس استارتر و فرمان برقی هم موجب می گردد تا رفاه سرنشینان کاین همیشه در سطحی بالا حفظ گردد.

خب اگر تا به حال با این همه شرح برای خرید کاین اس مدل 2006 قانع نشده اید، حرفی نیست. منتها هیچ وقت با ترس نمی گردد به انتخاب های بهتر رسید.

منبع: دیوار
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 606

به "به جای توسان، کاین نسل اول بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جای توسان، کاین نسل اول بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید