بیل فقط می خواهد برای رئال مادرید بازی کند

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران: روزنامه مارکا اظهارات جدیدی را از زبان رئیس باشگاه تاتنهام در خصوص گرث بیل به چاپ رساند.

بیل فقط می خواهد برای رئال مادرید بازی کند

به گزارش خبرنگاران، در حالی که این روزها شایعاتی متفاوت در خصوص گرث بیل، هافبک کناری تیم فوتبال تاتنهام مطرح می شود و تیم هایی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد به شدت خواهان جذب این ستاره جوان هستند، دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام تاکید کرد بیل می خواهد به سانتیاگوبرنابئو برود.

روزنامه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید اظهارات رئیس باشگاه تاتنهام در خصوص تمایل جادوگر ولزی تاتنهام برای پیوستن به جمع کهکشانی ها را در شماره امروزش (شنبه) به چاپ رسانده است.

براساس اعلام مارکا گفته های بیل به لوی اینگونه بوده است: شما به من قول دادید. شما قول دادید که اگر تاتنهام واجدالشرایط حضور در لیگ قهرمانان اروپا نشود و پیشنهاد خوبی برای جذب من مطرح شود به آن فکر خواهید کرد.

بیل در ادامه گفته است: خب، حالا پیشنهاد خوبی شده است و من می خواهم که برای تیم رئال مادرید بازی کنم. پس سر قولت باش و با این باشگاه مذاکره کن.

بهترین بازیکن لیگ جزیره در فصل 13-2012 در انتها صحبت هایش خطاب به رئیس باشگاه تاتنهام گفته است: من به منچستریونایتد یا باشگاه دیگری علاقه مند نیستم. تنها می خواهم برای رئال مادرید بازی کنم.

بیل فصل گذشته در 34 بازی که در لیگ برتر برای اسپرزها به میدان رفت 21 گل به ثمر رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 943

به "بیل فقط می خواهد برای رئال مادرید بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل فقط می خواهد برای رئال مادرید بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید