رونالدو: سال هاست می گویم بنزما شایسته توپ طلا است

به گزارش سفر به تایلند، رونالدو نازاریو تاکید نمود که کریم بنزما باید برنده توپ طلا گردد. مهاجم سابق رئال مادرید این جایزه را در دو نوبت به دست آورد و معتقد است بنزما اکنون شایسته آن است.

رونالدو: سال هاست می گویم بنزما شایسته توپ طلا است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از بی ساکر، کریم بنزما یکی از نامزدهای رقابت های توپ طلای سال جاری است. این مهاجم فرانسوی سال جاری عملکرد خوبی در تیمش داشته و باعث شده رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد. در سال های اخیر، رونالدو نازاریو یکی از بزرگ ترین حامیان این بازیکن فرانسوی بوده است. او گفت: بی شک کریم بنزما لایق توپ طلاست. من سال هاست که این را می گویم و همه از من انتقاد می نمایند اما او شایسته است، او یک مهاجم بزرگ است و سال جاری بار دیگر این موضوع را نشان داد.

او بعلاوه درباره عملکرد رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان اروپا گفت: رئال مادرید شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان است. آنها برترین روزها را سپری نمی نمایند اما در این رقابت ها مدعی هستند و آنچلوتی را در کنار زمین دارند که یکی از برترین هاست و تجربه زیادی دارد.

رونالدو درباره دورانش در بارسلونا و حضور در اینتر گفت: من برای تمدید با بارسلونا به توافق رسیده بودم اما چهار روز بعد، رئیس باشگاه با من تماس گرفت و گفت که نمی توانم با تیم بمانم. او گفت که می توانم با تیم های دیگر مذاکره کنم و اینتر به سرعت برای پرداخت بند فسخ من اقدام کرد. در آن روزها، سری آ برترین لیگ دنیا بود.

رونالدو در حال حاضر رئیس باشگاه وایادولید است. او درباره فعالیت خود گفت: من هنوز کارهای مهمی برای انجام دادن دارم اما در طول دوران حرفه ای ام مربیان و مدیران بزرگی مانند موراتی داشته ام. او برای من مانند یک پدر بود و چیزهای زیادی به من آموخت و فلورنتینو پرس که فوتبال را با کهکشانی ها دوباره زنده کرد. خاطرات خوب زیادی از دوران فوتبالم دارم اما چیزی که بیش از همه مرا شگفت زده می نماید رفتاری است که مردم در هر جا که می روم با من دارند. از این همه لطف و حمایتی که طرفداران و مردم از من می نمایند بی نهایت تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2029

به "رونالدو: سال هاست می گویم بنزما شایسته توپ طلا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: سال هاست می گویم بنزما شایسته توپ طلا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید