تخصیص 37 میلیارد ریال اعتبار به 4 پروژه فرهنگی مصوب سفر رییس جمهوری در خراسان شمالی

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از تخصیص 37 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به چهار پروژه فرهنگی مصوب سفر ریاست جمهوری اطلاع داد.

تخصیص 37 میلیارد ریال اعتبار به 4 پروژه فرهنگی مصوب سفر رییس جمهوری در خراسان شمالی

علی اکبر طهماسبی گفت: مجتمع فرهنگی و هنری فاروج، گرمه و جاجرم و کتابخانه عمومی مانه و سملقان در زمره چهار پروژه مصوب سفر ریاست جمهوری است و امید می رود سه پروژه کتابخانه عمومی مانه و سملقان، مجتمع فرهنگی و هنری گرمه و جاجرم طی سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان این که از 20 میلیارد ریال اعتبار مصوب کتابخانه مانه و سملقان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، 11 میلیارد و 600 میلیون ریال تخصیص یافته است، توضیح داد: برای مجتمع فرهنگی و هنری فاروج با 80 درصد پیشرفت فیزیکی هم 11 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار از 20 میلیارد ریال مصوب شده، تخصیص یافته است.

وی بعلاوه اعتبار مصوب پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گرمه را 10 میلیارد ریال ذکر کرد و اضافه نمود: از این رقم پنج میلیارد و 700 میلیون ریال به این پروژه با 90 درصد پیشرفت، تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این اداره کل، طهماسبی با اشاره به اعتبار مصوب مجتمع فرهنگی و هنری جاجرم، گفت: هشت میلیارد و 700 میلیون ریال از اعتبار 15 میلیارد ریال مصوب، تخصیص داده شده تا این پروژه با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

بر اساس این گزارش، تا به امروز برای مجتمع فرهنگی و هنری جاجرم و مجتمع فرهنگی و هنری فاورج با هزار و 50 متر مربع زیربنا، بیش از 31 میلیارد ریال به صورت جداگانه هزینه شده است.

علاوه بر آن 35 میلیارد ریال برای مجتمع فرهنگی و هنری گرمه با زیربنای دو هزار و 200 متر مربع، بیش از 78 میلیارد ریال برای فاز یک و دو مانه و سملقان شامل کتابخانه و آمفی تئاتر هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1811

به "تخصیص 37 میلیارد ریال اعتبار به 4 پروژه فرهنگی مصوب سفر رییس جمهوری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 37 میلیارد ریال اعتبار به 4 پروژه فرهنگی مصوب سفر رییس جمهوری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید