ترین های هفته 26 لیگ برتر فوتبال، قایدی ناجی فرهاد و استقلال

به گزارش سفر به تایلند، با خاتمه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، ترین های هر بخش معرفی شدند.

ترین های هفته 26 لیگ برتر فوتبال، قایدی ناجی فرهاد و استقلال

به گزارش خبرنگار ، رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته با برگزاری 7 مسابقه به خاتمه رسید تا یک گام دیگر به خاتمه فصل نزدیک تر شویم.

در این هفته از بین تیم ها مدعی تنها استقلالی ها بودند که توانستند حریف خود را شکست دهند و تیم های پرسپولیس و سپاهان مقابل میزبان های خود به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند.

  • ذوب آهن یک - سایپا یک
  • ماشین سازی 3 - مس رفسنجان صفر
  • استقلال 2 - تراکتور یک
  • پیکان یک - سپاهان یک
  • گل گهر 2 - آلومینیوم یک صفر
  • پدیده یک - نفت مسجد سلیمان صفر
  • صنعت نفت آبادان یک - نساجی یک
  • فولاد صفر - پرسپولیس صفر

تیم فوتبال استقلال شب گذشته توانست تیم پر قدرت تراکتور را در شبی که تبریزی ها تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند با درخشش مهدی قایدی با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و خود را به تیم های اول و دوم جدول نزدیک تر کند.

استقلالی ها با این برد 47 امتیازی شدند و در فاصله 4 هفته مانده به خاتمه لیگ برتر با تیم چهارم جدول اختلاف 9 امتیازی ایجاد کردند و به نوعی حضور خود در این رتبه را در خاتمه فصل حتمی کردند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که به نوعی سقوط خود به لیگ دسته یک فوتبال را حتمی می بیند شب گذشته توانست با نتیجه پر گل 3 بر صفر تیم فوتبال مس رفسنجان را در تبریز شکست دهد. این نتیجه شاید شرایط تیم تبریزی را در جدول لیگ برتر تغییر ندهد، اما نشان از تفاوت این تیم با راهنمایی علیرضا اکبرپور نسبت به سایر مربیان این تیم است.

مدیران تیم فوتبال ماشین سازی از زمان سپردن سکان راهنمایی تیم خود به اکبرپور نتایج به مراتب بهتری نسبت به شروع فصل کسب نموده اند. شاید اگر این مربی جوان از اول فصل راهنمایی تبریزی ها را بر عهده داشت اکنون ماشین سازی خود را برای سقوط به لیگ یک آماده نمی کرد.

مهدی قایدی در 22 سالگی عملکردی داشته که تیم بزرگی مانند استقلال را به خود وابسته نموده است. در این تیم تهرانی همه چیز حول محور این بازیکن بوشهری ریز نقش می چرخد.

مهدی قایدی شب گذشته نمایش بسیار درخشانی داشت و توانست 2 گل مهم برای تیم خود به ثمر برساند. گل هایی که شاید دلیلی به غیر از بازی خوانی و هوش بالای این ستاره 22 ساله مقابل تراکتور تبریز نداشته باشد. البته سازمان لیگ گل اول این مسابقه را به نام مدافع تراکتوری ها ثبت نموده است، اتفاقی که چیزی از ارزش های این استعداد بی نظیر کم نخواهد کرد.

در این هفته از مسابقات برخلاف انتظار در بازی های حساسی مانند فولاد - پرسپولیس و یا سپاهان - پیکان اتفاق خاصی رخ نداد و این مسابقات با تساوی هایی نه چندان مجذوب نماینده به خاتمه رسید. تنها تیم های استقلال و تراکتور بود که برای پیروزی کوشش زیادی کردند و حتی توانستند موقعیت های زیادی را هم ایجاد نمایند. مسابقه ای که برنده آن فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی ها بود. مجیدی این روز ها بیشتر از هر زمان دیگری در استقلال مشکل دارد و شاید این پیروزی مرهمی برای او و تمام طرفداران استقلال باشد.

در نخستین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر اتفاقی رخ داد که شاید تا سال های سال در فکر فوتبال دوستان باقی بماند.

شهاب گردان دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از خطا روی مهاجم سایپا با کارت قرمز داور روبرو شد. کارتی که در ابتدا زرد بود و بعد از مشورت داور با یاری چهارم این کارت به قرمز تبدیل شد.

همین اتفاق باعث شد که گردان به سمت داور چهارم برود و اتفاق عجیبی را رقم بزند، اتفاقی که اگر مربیان ذوب آهن مقابل آن نمی ایستادند شاید شرایط بدتری را ایجاد می کرد.

یکی از عوامل پیروزی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر رضایی دروازه بان این تیم بود. این دروازه بان توانست با کلین شیت مقابل مس رفسنجان نقش اصلی پیروزی تیم خود را ایفا نماید. رضایی در بازی مقابل مس موقعیت های خوبی را از مهاجمان حریف گرفت و باعث شد تیم ماشین سازی قاطعانه ترین پیروزی هفته را کسب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1738

به "ترین های هفته 26 لیگ برتر فوتبال، قایدی ناجی فرهاد و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترین های هفته 26 لیگ برتر فوتبال، قایدی ناجی فرهاد و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید