صعود تراکتور، پرسپولیس و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش سفر به تایلند، تیم های فوتبال تراکتورسازی، پرسپولیس و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه یافتند.

صعود تراکتور، پرسپولیس و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرنگاران، در نخستین بازی تیم های نود ارومیه و تراکتورسازی تبریز در آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند. این بازی با تصمیم شورای تامین استان بدون حضور تماشاگران برگزار گردید.

در این ملاقات مسعود شجاعی در دقیقه 39 گل اول بازی را به ثمر رساند. در نیمه دوم کوشش میزبان نتیجه بخش بود و در دقیقه 55 سیروس صادقیان نتیجه بازی را برابر کرد.

کوشش دو تیم تا انتها 120 دقیقه وقت های تلف شده بی فایده بود و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی نود ارومیه و تراکتور اخباری دو پنالتی بازیکنان حریف را گرفت تا تراکتور مقابل حریفش به برتری برسد.

در استادیوم آزادی پرسپولیس پیروز شد شکست در بازی نفت مسجد سلیمان را جبران کند و با یک گل از سد صنعت نفت آبادان به برتری برسد. تنها گل این ملاقات با شلیک زیبای مهدی ترابی در دقیقه 54 به ثمر رسید.

تیم فوتبال سپاهان نیز در استادیوم نقش دنیا دو بر یک از سد پیکان گذشت تا راهی مرحله بعد گردد. محمد محبی در دقیقه 13 با شلیکی محکم از درون محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 45 سپاهان دومین گل را روی ضربه سر سجاد شهبازاده درون دروازه پیکان جای داد تا امیر قلعه نویی با خیالی راحت به رختکن برود. پیکان در نیمه دوم با ضربه سر شهریار مقانلو در دقیقه 63 به گل رسید اما در نهایت بازی به سود میزبان به انتها رسید.

طبق تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران هر مرحله از مسابقات جام حذفی بطور مجزا قرعه کشی می گردد. این احتمال وجو دارد که با توجه به حضور تیم های سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی آنها با یکدیگر مصاف بدهند.

  • استراماچونی روی نوار پیروزی | استقلال پس از 186 هفته از پرسپولیس پیش افتاد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 567

به "صعود تراکتور، پرسپولیس و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تراکتور، پرسپولیس و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید