تست : در تصویر چه می بینید؟ ، شما چه خصوصیاتی دارید؟!

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران: آنچه در تصویر خطای دید می بینید، شناخت بهتری از خودتان به شما می دهد.

تست : در تصویر چه می بینید؟ ، شما چه خصوصیاتی دارید؟!

تست روان شناسی یکی از ابزارهای سنجش سلامت روان است تست روانشناسی و نتیجه آن تنها از طریق یک متخصص بهداشت روان شامل روان پزشک، روان شناس یا روانکاو قابل ارزیابی و استفاده است تست روانشناسی ارزیابی و نتیجه گیری معمولاً شامل استفاده از چند ابزار شامل تست ها، سؤالات شفاهی، تکمیل پرسشنامه، شرح حال مراجع و مصاحبه با او و اطرافیان می شود تست های روانشناسی مختلفی برای اهداف مختلف تهیه و تدوین شده اند تست روان شناسی با عنوان شخصیت همسران یا تست عشق نمی تواند به اندازه تست افسردگی بک معتبر باشد.

آنچه در تصویر خطای دید می بینید، شناخت بهتری از خودتان به شما می دهد.

انفجار یا دست؟

مغز شما از میلیون ها اتصال کوچک تشکیل شده است که سیگنال های الکتریکی را به عقب و جلو می فرستد، اما این رویدادهای بی نهایت پیچیده، شخصیت شما را نیز تعیین می کنند. محققان دانشگاه کوئینز در انتاریو دریافتند که مغز انسان هر روز حدود 6200 فکر را پردازش می کند. این بدان معناست که شما، در هر 14 ثانیه یک فکر نو دارید. این افکار مربوط به روشی است که مغز شما اطلاعات را پردازش می کند و در نتیجه چگونگی دیدن جهان را.

به عکس دقت کنید. در این اثر هنری از Noma Bar چه می بینید؟ اگر تصاویر رنگارنگ در مرکز تصویر، شما را به یاد انفجار انداخت، شما فردی با مهارت های سازمانی قوی و رهبر خوبی هستید.

اگر بلافاصله انگشت شست را در فضای تاریک دیدید. این بدان معناست که شما نسبت به دیگران بسیار مهربان و بیش از حد همدل هستید. شما حاضرید هر کاری که می توانید برای اطرافیان خود انجام دهید و همیشه برای عدالت مبارزه خواهید کرد.

منبع: پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مثلث

منبع: رکنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1931

به "تست : در تصویر چه می بینید؟ ، شما چه خصوصیاتی دارید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست : در تصویر چه می بینید؟ ، شما چه خصوصیاتی دارید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید