تعویق بازی های لیگ فرانسه برای دومین هفته

به گزارش سفر به تایلند، تعداد زیادی از بازی های لیگ فرانسه برای دومین هفته متوالی به تعویق افتاد، از جمله بازی شنبه شب پاری سن ژرمن مقابل دیژون. این بازی ها به دلیل تداوم اغتشاشات در فرانسه به زمان دیگری موکول شد.

تعویق بازی های لیگ فرانسه برای دومین هفته

اعتراضات گروهی از مردم فرانسه موسوم به جلیقه سبزها بخصوص در پاریس باعث ایجاد اختلالاتی در برنامه مسابقات باشگاهی فوتبال فرانسه شده و تعدادی از بازی های هفته هفدهم لوشامپیونا هم هفته پیش به زمانی دیگر موکول شد. با توجه به احتیاج به حضور مأموران امنیتی بیشتر و پلیس برای دفع آشوب های احتمالی، این هفته هم چند بازی لوشامپیونا از جمله بازی امی ین مقابل آنژه به تعویض افتاد.

بازی قبلی PSG مقابل مون پولیه به 15 ژانویه (دقیقاً یک ماه دیگر) سال2019 موکول شده است و صدرنشین لیگ یک فرانسه اکنون باید منتظر اعلام زمان جدید بازی اش مقابل دیژون نیز باشد. از جمله دیگر بازی های به تعویق افتاده لوشامپیونا می توان به بازی مارسی مقابل بوردو که قرار بود فردا برگزار گردد اشاره نمود.

رئیس سازمان لیگ فرانسه مدعی است که تعویق این بازی ها برای دومین هفته متوالی مشخص تاریخ جدید برای این مسابقات را خیلی سخت نموده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 101

به "تعویق بازی های لیگ فرانسه برای دومین هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق بازی های لیگ فرانسه برای دومین هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید