تهران یک مقصد مهم گردشگری به ویژه در ایام نوروز است

به گزارش سفر به تایلند، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، تهران یک مقصد مهم گردشگری به ویژه در ایام نوروز است.

تهران یک مقصد مهم گردشگری به ویژه در ایام نوروز است

عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از تهران به عنوان یک مقصد مهم گردشگری بویژه در ایام نوروز یاد کرد و اضافه نمود: دو کتاب در زمینه معرفی مسیرهای گردشگری تهران و طبیعتگردی تهران تهیه شده و توصیه من به همه تهرانی ها این است که تهران را بشناسند.

وی در ادامه با بیان اینکه به ساکنان کلانشهرها توصیه می کنم که ابتدا جاذبه های گردشگری شهر خود را بشناسند، گفت: تهران یکی از برترین محیط های طبیعتگردی در سطح دنیای است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه به برگزاری جشنواره بین المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی اشاره نمود و اضافه نمود: ما جشنواره فیلم، تئاتر و موسیقی را می شناسیم اما با جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی که بسیار گسترده و با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار شده، آشنایی نداریم.

وی اضافه نمود: این جشنواره سال جاری برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار شده و جز نادر نشست های صنایع دستی در دنیا بشمار می رود. رئیس شورای دنیای صنایع دستی نیز به همراه هنرمندان، داوران و کارشناسانی از 12 کشور در آن حضور دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2186

به "تهران یک مقصد مهم گردشگری به ویژه در ایام نوروز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران یک مقصد مهم گردشگری به ویژه در ایام نوروز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید