تیپ های شخصیتی عاشق سفر

به گزارش سفر به تایلند، برای انتخاب مقصد و نوع سفر شما می توانید با توجه به شخصیت خود و البته چیزی که در پی آن هستید، انتخاب نوع سفر با توجه به شخصیت تان را داشته باشید.

تیپ های شخصیتی عاشق سفر

فرقی نمی کند که شما ماجراجو یا فردی آرام باشید، برونگرا یا درون گرا باشید یا هر ویژگی دیگری داشته باشید، سفر مناسب با شخصیت شما می تواند آرامش و احساس خوب را در شما ایجاد کند. برای سفر گزینه های مختلفی پیش روی شما واقع شده است، می توانید به تنهایی یا همراه با دوستان خود سفر بروید.

می توانید به ماجراجویی بپردازید یا یک سفر آرامش بخش به شهرهای ساحلی داشته باشید. انتخاب نوع سفر براساس شخصیت شما و چیزی که دنبال آن هستید، انجام می شود. انتخاب سفر شما هر کدام که باشد، سفر کارت (کارت هدیه سفر) می تواند به کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان به شما یاری کند.

انتخاب نوع سفر با توجه به شخصیت

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، تقریبا همه افراد سفر رفتن را دوست دارند و همه تیپ های شخصیتی می توانند با انتخاب نوع مناسب سفر از آن لذت ببرند. برای انتخاب مقصد و نوع سفر شما می توانید با توجه به شخصیت خود و البته چیزی که در پی آن هستید، انتخاب های زیر را داشته باشید.

اگر اهل تفکر هستید

اگر شما از دسته افرادی هستید که کتاب می خوانید، آشنا شدن با فرهنگ ها و آداب رسوم مختلف برای شما مجذوب نماینده است و اهل تفکر هستید، در انتخاب نوع سفر و مقصد باید سراغ شهرها و کشورهایی بروید که در زمینه فرهنگ، هنر، تاریخ و معماری شناخته شده هستند. موزه گردی و آشنا شدن با تاریخ هر شهر و کشور، برقراری ارتباط با مردم بومی و اطلاع از آداب و رسوم آن ها برای شما می تواند یک تجربه لذت بخش را در پی داشته باشد.

اگر فردی رمانتیک هستید

رمانتیک ها بیش از هر چیز عاشق سفر به شهرهای ساحلی، دریا و شهرهای آرام هستند. این افراد ترجیح می دهند همراه با کسانی که دوست دارند به تماشای غروب یا طلوع آفتاب بنشینند و چند روزی از فضای شلوغ زندگی روزمره خود دور باشند.

اگر اهل ماجراجویی هستید

بسیاری از افراد دوست دارند در سفرهای خود به کشف ناشناخته ها بپردازند. کارهای هیجان انگیز انجام دهند و آدرنالین خون خود را بالا ببرند. این افراد معمولا از نشستن در کافه یا گشتن در مراکز خرید و یا حتی بازدید از موزه ها خسته می شوند. تورهای رفتینگ، بانجی جامپینگ، پارک های آبی و غیره می تواند یک انتخاب عالی برای این افراد باشد. اگر شما نیز از جمله این افراد هستید و هزینه پرداخت بازی ها و کارهای هیجان انگیز برایتان زیاد است، سفر کارت می تواند به شما در کم کردن هزینه ها یاری کند.

اگر جسور و ریسک پذیر هستید

این افراد معمولا چند پله از افراد ماجرا جو نیز جلوتر هستند. انجام کارهای خطرناک، دور از عرف و هیجانی چیزی است که این افراد در سفرهای خود در پی آن هستند.

این افراد دوست دارند در سفر ترس و خطر را با پوست و گوشت خود لمس نموده و خود را به چالش بکشند. عبور از گذرگاه های نفس گیر و سخت از جمله کارهایی است که این افراد در طول سفر خود انجام می دهند. به این نکته توجه داشته باشید که این افراد آمادگی بدنی جسمی لازم برای انجام کارهای فیزیکی مختلف را دارند و همراه با وسایل و تجهیزات کافی سفر می نمایند.

سولو سفر، سفر همراه با خانواده یا دوستان؟

بعد از آن که نوع سفر را با توجه به تیپ شخصیتی خود پیدا کردید، باید همسفر یا همسفران خود را نیز انتخاب کنید. سولو سفر در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و در آن افراد برای یک تجربه تازه و متفاوت به تنهایی به سفر می روند.

بعلاوه بعضی از افراد ترجیح می دهند همراه با دوستان و گروه های مختلف به سفر بروند. سفر با خانواده نیز همواره تجربه ای متفاوت و مجذوب نماینده بوده است. انتخاب همسفر نیز مانند نوع سفر به تیپ شخصیتی شما باز می شود، اما پیشنهاد ما به شما آن است که حداقل یک بار هر کدام از این انواع سفر را تجربه کنید.

استفاده از سفر کارت

هزینه های سفر چیزی است که همه افراد از ابتدا و در طول سفر به آن فکر می نمایند. رزرو محل اقامت، هزینه های خوراک، هزینه بلیط هواپیما یا اتوبوس، ورودی های مختلف و غیره چیزهایی است که شما از قبل باید برای آن برنامه ریزی نموده باشید. در این میان استفاده از تخفیف ها می تواند به شما یاری کند که سفری با هزینه کمتر داشته باشید. از آن جا که تخفیف های هتل ها یا وسایل حمل و نقل معمولا تنها در بعضی زمان های خاص هستند، ایا می تواند با یک راه چاره سفری همواره تخفیف داشت؟ بله

سفر کارت یک ایده نو و مجذوب نماینده به وسیله علی بابا است که شما با تهیه آن می توانید در پرداخت هزینه های مختلف از اجاره محل اقامت تا خرید بلیط از تخفیف های ویژه بهره ببرید. برای استفاده از سفر کارت کافی است آن را تهیه نموده و سپس در سایت عالی بابا نسبت به رزرو هتل، تهیه بلیط و کارهای دیگر اقدام کنید. پس از انتخاب هرآنچه در سفر به آن احتیاج دارید، برای پرداخت هزینه ها شماره سریال اختصاصی سفر کارت را وارد کنید و از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 25 شهریور 1403 بروزرسانی: 25 شهریور 1403 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2298

به "تیپ های شخصیتی عاشق سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیپ های شخصیتی عاشق سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید