ثبت نام متقاضیان در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی شروع شد

به گزارش سفر به تایلند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت:ثبت نام مرحله انتخابی نفرات استان زنجان در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی از امروز تا 31 شهریورماه در سایت جشنواره شروع شد.

ثبت نام متقاضیان در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی شروع شد

سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان از شروع ثبت نام متقاضیان برای شرکت در جشنواره ملی آش ایرانی اطلاع داد و گفت: ثبت نام از امروز 29 شهریور ماه شروع شده و تا 31 شهریور ادامه دارد.

او اضافه نمود: نفرات ثبت نام نماینده در استان زنجان در مرحله انتخابی نفرات استانی پانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی هفته اول مهرماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان ادامه داد: پس از برگزاری رقابت های مرحله مقدماتی بین متقاضیان به 13 شرکت نماینده برتر غرفه طبخ آش های سنتی در جشنواره پیش رو اختصاص خواهد یافت که تعدادی از این غرفه ها پس از رقابت در مرحله انتخابی متعلق به استان زنجان خواهد بود و تعدادی دیگر هم متعلق به منتخبین جشنواره های گذشته آش ایرانی از سایر استان های کشور خواهد بود.

صفوی گفت: جشنواره ملی آش، قدیمی ترین جشنواره غذای ایران است که همه ساله در شهر زنجان برگزارمی گردد که سال جاری با توجه به فصل پاییز و شرایط آب و هوایی استان در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین) برگزار خواهد شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به ـآدرس اینترنتیhttps://zanjan.mcth.ir/ash15-register در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی ثبت نام نمایند.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2115

به "ثبت نام متقاضیان در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام متقاضیان در پانزدهمین جشنواره آش ایرانی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید