جانمایی مجسمه حیوانات در حال انقراض در خیابان لبخند

به گزارش سفر به تایلند، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: مجسمه حیوانات در حال انقراض در فضای جنگلی کنار بلوار پاک نژاد به سمت خیابان لبخند جانمایی شد.

جانمایی مجسمه حیوانات در حال انقراض در خیابان لبخند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه 2 به عنوان یکی از منطقه ها دوستدار محیط زیست با هدف آشنایی شهروندان با حیوانات منقرض شده و در حال انقراض و حمایت از حیوانات مجسمه های از این حیوانات را در محدوده بلوار های پاک نژاد و دادمان جانمایی نموده است.

وی با بیان اینکه ابعاد مجسمه ها در مقدار واقعی حیوانات است، اضافه نمود: تا به امروز 7 مجسمه از حیواناتی مانند خرس گریزلی، خرس قطبی، گوزن، قوچ وحشی، خرس پاندا، خرس قهوه ای و... در فضای جنگل گونه حاشیه بلوار جانمایی شده است و در آینده مجسمه اسب و یوزایرانی هم در این خیابان جانمایی می گردد.

به گفته جعفری جنس مجسمه های این خیابان از بتن است که با توجه به نوع مصالح به کار رفته این آثار در گذر زمان تخریب نمی شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 در مورد انتخاب این محدوده برای جانمایی مجسمه حیوانات گفت: با توجه به وجود فضای سبزی جنگل گونه با درختان بلند در حاشیه بلوار پاک نژاد و بعلاوه مجاورت با خیابان لبخند این محدوده برای قرار دادن مجسمه ها انتخاب شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2055

به "جانمایی مجسمه حیوانات در حال انقراض در خیابان لبخند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی مجسمه حیوانات در حال انقراض در خیابان لبخند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید