جمع آوری آماری و تکمیل اطلاعات مشترکان آب و فاضلاب قزوین

به گزارش سفر به تایلند، اداره آب و فاضلاب شهر قزوین به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین در نظر دارد با مراجعه به درب منازل شهروندان، نسبت به جمع آوری آماری و تکمیل اطلاعات مشترکین اقدام نماید.

جمع آوری آماری و تکمیل اطلاعات مشترکان آب و فاضلاب قزوین

اداره آب و فاضلاب شهر قزوین به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین در نظر دارد با مراجعه به درب منازل شهروندان، نسبت به جمع آوری آماری و تکمیل اطلاعات مشترکین اقدام نماید، لذا از تمامی شهروندان و مشترکین محترم (مسکونی، تجاری، اداری، …) تقاضا می شود نهایت همکاری را با مامورین ممیزی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین داشته باشند.

با توجه به بحران بی سابقه کم آبی، جمع آوری اطلاعات دقیق، به مدیریت بهتر منابع آب و استفاده و بهره مندی بهتر شهروندان از منابع آب یاری خواهد کرد و از آنجا که تمامی اطلاعات ارائه شده به صورت رایانه ای در سوابق هر ملک ثبت و آنالیز می شود، هرگونه ارائه اطلاعات غلط یا عدم ارائه اطلاعات باعث از بین رفتن حقوق خود شهروندان در مراجعات بعدی جهت خدمات دیگر می شود.

جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، مامورین مراجعه کننده به درب منازل دارای کاور متحد الشکل با نقش آرم و عنوان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و کارت شناسایی با هولوگرام حراست شرکت آب و فاضلاب هستند.

شهروندان قزوینی در صورت مشاهده هرگونه مشکل و یا مشاهده مامورین تقلبی می توانند آن را به دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با شماره تماس 33376949 گزارش کنند.

شهروندان بعلاوه توجه داشته باشند که عملیات ممیزی شرکت آب و فاضلاب برای جمع آوری اطلاعات مشترکین و املاک به صورت کاملا رایگان انجام می شود و ماموران حق مطالبه هیچگونه وجهی را نداشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با شماره تماس مذکور گزارش نمایید.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2111

به "جمع آوری آماری و تکمیل اطلاعات مشترکان آب و فاضلاب قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری آماری و تکمیل اطلاعات مشترکان آب و فاضلاب قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید