حضورم در لوانته را فراموش کنید، تابع تصمیم کالدرون هستم

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که این بازی را با برد به انتها رساندیم و این برد را به طرفداران تبریک می گویم. ما هفته آینده باید در مقابل تیمی قرار بگیریم که نام او استقلال است و برای همه قابل احترام. بنابراین مطمئن باشیم برد ما مقابل صنعت نفت و تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان هیچ تاثیری در این دیدار نخواهد داشت.

حضورم در لوانته را فراموش کنید، تابع تصمیم کالدرون هستم

مدافع پرسپولیس در مورد صحبت های گزارشگر تلویزیون گفت: در این مورد صحبتی نمی کنم و امیدوارم که شما هم بحث لوانته را فراموش کنید.

سیدجلال در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر دربی برابر نفت آبادان بازی نکردی، اضافه کرد: این تصمیم کالدرون است و من به نظر سرمربی احترام می گذارم.

وی در پاسخ به این پرسش که انصاریفرد گفته مطالبات بازیکنان را پرداخت می نماید، گفت: او کار سختی در پرسپولیس دارد و باید خیلی از مسائل را حل نماید و اجازه ندهد بعضی ها هم برای پرسپولیس مشکل درست کند.

وی در سرانجام و در مورد اجرای حضور 90 به 10 تماشاگران در دربی توضیح داد: این قانون باید زودتر از اینها اجرا می شد اما امیدوارم از این به بعد همواره این اتفاق در دربی رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 376

به "حضورم در لوانته را فراموش کنید، تابع تصمیم کالدرون هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضورم در لوانته را فراموش کنید، تابع تصمیم کالدرون هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید