دانشگاه های تونس این هفته بازگشایی می شوند

به گزارش سفر به تایلند، با فروکش کردن موج شیوع ویروس کرونا در تونس دانشگاه های این کشور از دوشنبه این هفته بازگشایی می شوند.

دانشگاه های تونس این هفته بازگشایی می شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تونسی الشروق، بر اساس دستور وزیر آموزش عالی تونس، تمام دانشگاه های این کشور به جزء موسسات آموزش پزشکی از روز دوشنبه هفته جاری فعالیت درسی خود را از سرمی گیرند.

فعالیت این دانشگاه ها بر اساس پروتکل های بهداشتی خواهد بود و دانشجویان موظف هستند، دستورالعمل های مطرح شده در این پروتکل ها را رعایت نمایند.

قرار است امتحانات خاتمه ترم دانشجویان تونسی طی ماه آینده میلادی برگزار گردد. چنانچه بعضی دانشجویان به دلیل قرنطینه بهداشتی نتوانستند در این امتحانات شرکت نمایند، تاریخ دیگری برای آنان معین خواهد شد.

این روزنامه در خبر دیگری به نقل از وزارت بهداشت تونس نوشت: با ابتلای 5 نفر به ویروس کرونا شمار مبتلایان به این ویروس به یکهزار و 76 نفر رسید که از این تعداد 950 تن بهبود یافته و 48 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

در بیانیه وزارت بهداشت تونس آمده است: 78 بیمار کرونایی در قرنطینه بهداشتی به سر می برند و تنها دو نفر از آنان در بیمارستان بستری هستند.

به دنبال شیوع کرونا در تونس، دولت این کشور تمام مرزهای زمینی هوایی و دریایی تونس را بست، مدارس و دانشگاه ها را تعطیل، برگزاری هرگونه تجمعات عمومی را ممنوع و مقررات قرنطینه بهداشتی را بر سراسر این کشور اعمال کرد. با کاهش شیوع کرونا، دولت تونس گام هایی را در راستای لغو این محدودیت ها برداشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1001

به "دانشگاه های تونس این هفته بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های تونس این هفته بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید