درخواست باشگاه پرسپولیس از فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی

به گزارش سفر به تایلند، باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی به فیفا ضمن اعلام پرداخت کامل مطالبات برانکو، درخواست کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز گردد.

درخواست باشگاه پرسپولیس از فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه، با ارسال نامه ای برای فیفا که برای فدراسیون فوتبال ایران، برانکو ایوانکوویچ و وکیل او دارو بوشیچ نیز ارسال شد، خواستار لغو محرومیت از ثبت جابجایی (باز شدن پنجره جابجایی)، با توجه به پرداخت و تسویه کل بدهی خود به طلبکار(برانکو ایوانکوویچ) گشت.

در این نامه چنین آمده است: امیدواریم در هنگام مطالعه این نامه در سلامت کامل و روحیه ای شاد به سر ببرید. گزارش بانکی که به عنوان مدرک پرداخت است و توسط آقای برانکو ایوانکوویچ و وکیل ایشان، آقای دارو بوشیچ برای ما ارسال شده است، به طور واضح، تصریح می دارد که مبالغ مورد نظر توسط پرسپولیس به حساب طلبکار واریز شده است.

این گزارش بانکی اظهار می نماید که طلبکار تا تاریخ 27 اکتبر2020 مبلغ یک میلیون و 25 هزار و 787 یورو از پرسپولیس دریافت نموده است. علاوه بر آن، این باشگاه امروز، چهارشنبه 28 اکتبر2020 نیز همان طور که تضمین نموده بود،آخرین بخش بدهی را پرداخت و واریز کرد. به این ترتیب، باشگاه پرسپولیس به عنوان بدهکار، تمام مبلغ بدهی را به طلبکار، جناب آقای برانکو ایوانکوویچ، پرداخت نموده است. از آن جا که پرسپولیس در حال حاضر به دلیل عدم پرداخت بدهی، با تحریم ثبت بازیکنان جدید روبرو است و از آن جا که حالا نسبت به انجام تعهدات خود به صورت کامل، اقدام نموده است، بنا بر این محترمانه درخواست می کنیم که این محرومیت از پنجره جابجایی بازیکنان در اولین فرصت ممکن برداشته گردد.

همچنین داروبوشیچ، وکیل برانکو امروز پنج شنبه در نامه ای به فیفا وصول تمام مطالبات را گفت. در این نامه با اشاره به مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس برای تامین منابع اقتصادی و انتقال پول داشت از سرپرست باشگاه و مدیران اجرایی برای انجام تعهدات تشکر شد.

در این نامه همچنین تاکید شد که برانکو ایوانکوویچ با دریافت تمام مطالبات خود، دیگر ادعای اقتصادی ندارد و امیدوار هستند که محرومیت پرسپولیس، خاتمه یابد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1264

به "درخواست باشگاه پرسپولیس از فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست باشگاه پرسپولیس از فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید