دولت هند علیه هزار دانشجوی معترض به قانون تبعیض مذهبی پرونده قضایی تشکیل داد

به گزارش سفر به تایلند، دولت دهلی نو که پیش از این با سرکوب شدید دانشجویان و مجروح کردن آنها کوشش داشت اعتراضاتشان را کنترل کند این بار علیه هزار دانشجوی یک دانشگاه پرونده قضایی تشکیل داد.

دولت هند علیه هزار دانشجوی معترض به قانون تبعیض مذهبی پرونده قضایی تشکیل داد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ملت تایمز، دولت دهلی نو 1000 دانشجوی دانشگاه علی گر مسلم را تحت تعقیب قضایی قرار داد.

علیه تمام این دانشجویان پرونده ای با عنوان اقدام علیه امنیت ملی تشکیل شده است و قرار است به زودی تمام آنها بازداشت شوند.

دانشجویانی که علیه آنها پرونده قضایی تشکیل شده 6 روز پیش در تظاهراتی تصویب قانون تبعیض مذهبی توسط دولت دهلی نو را محکوم نموده بودند.

آنها ضمن اعتراض به قانونی که طبق آن مهاجرین خارجی به شرط مسلمان نبودن تابعیت هندی دریافت می نمایند تصریح کردند: این قانون صرفا مسلمانان را هدف قرار داده تا آنها را به حاشیه بکشاند.

این در حالی است که اعتراضات علیه دولت هند به شدت در جریان است و طی روزهای اخیر ایالت هایی مانند اترپردیش با ده ها تجمع اعتراض آمیز روبرو شده است.

انتخاب عالم عضو ارشد حزب کنگره در این خصوص گفت: تمام کشور علیه دولت دهلی نو ایستاده اند و اجازه نمی دهند قانون تبعیض مذهبی اجرا گردد.

وی گفت: شدت اعتراضات به حدی است که خواب از سر حکام دهلی نو پریده است و نه تنها مسلمانان بلکه تمام مذاهب به تصویب این قانون معترض هستند.

انتخاب عالم افزود: مردم هند تصویب این قانون را نمی پذیرند و خاتمه دولت مجبور است قانون مذکور را لغو کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 601

به "دولت هند علیه هزار دانشجوی معترض به قانون تبعیض مذهبی پرونده قضایی تشکیل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت هند علیه هزار دانشجوی معترض به قانون تبعیض مذهبی پرونده قضایی تشکیل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید