ملاقات مدیران بین المللی شرکت دهلر آلمانی با مسئولان دانشگاه ارومیه

به گزارش سفر به تایلند، در راستای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه همکاری در عرصه بین المللی، مدیران ارشد شرکت دهلر به دعوت دانشگاه ارومیه در این دانشگاه حضور یافته و با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ملاقات کردند.

ملاقات مدیران بین المللی شرکت دهلر آلمانی با مسئولان دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرنگار استانهای خبرنگاران، در راستای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه همکاری در عرصه بین المللی، مدیران ارشد شرکت دهلر به دعوت دانشگاه ارومیه در این دانشگاه حضور یافته و با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور مدیران بومی و مدیران ارشد شرکت دهلر از کشور ترکیه برگزار گردید، شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه پس از معرفی دانشگاه، فعالیت ها و نحوه همکاری دانشگاه با شرکت دهلر را توضیح داده و ابراز امیدواری نمود این همکاری دوجانبه ادامه دار بوده و تا حصول نتایج معین ادامه یابد.

در ادامه مدیران ارشد شرکت دهلر، این شرکت و پتانسیل های آن را معرفی کردند.

شرکت آلمانی دهلر یک شرکت بین المللی است که در زمینه فراوری کنسانتره، پوره، رب و سایر محصولات صنایع تبدیلی میوه و سبزی فعالیت دارد.

این شرکت هم اکنون در 47 کشور دنیا با بیش از 5 هزار نفر پرسنل فعالیت مالی و شعبه دارد.

مدیریت شرکت های مستقر در کشور های ترکیه، ایران و پاکستان به کشور ترکیه واگذار شده است. مدیران ارشد این شرکت ضمن استقبال از برقراری ارتباط با دانشگاه ارومیه، در زمینه های همکاری همه جانبه با دانشگاه ارومیه از جمله استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی، همکاری در دوره های کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی ارتباط با صنعت اعضای هیئت علمی و بعلاوه اجرای طرح های پژوهشی مشترک قول همکاری دادند.

در ادامه، اعضای حاضر در جلسه از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ارومیه و امکانات و تجهیزات موجود در آن بازدید کردند و مقرر گشت ضمن عقد تفاهم نامه همکاری دوجانبه در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی و سایر حوزه های فعالیت مشترک، همکاری و ارتباط دانشگاه ارومیه و شرکت دهلر به شکل منسجم و براساس برنامه معین ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2032

به "ملاقات مدیران بین المللی شرکت دهلر آلمانی با مسئولان دانشگاه ارومیه" امتیاز دهید

1 کاربر به "ملاقات مدیران بین المللی شرکت دهلر آلمانی با مسئولان دانشگاه ارومیه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مدیران بین المللی شرکت دهلر آلمانی با مسئولان دانشگاه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید