رئیس باشگاه یوونتوس درخواست طرفداران برای انتقام گیری از کونته را رد کرد

به گزارش سفر به تایلند، با وجود اختلافات موجود میان رئیس باشگاه یوونتوس و سرمربی و ستاره سابق این تیم، او حاضر نشده به خواسته گروهی از طرفداران برای انتقام گیری از سرمربی حال حاضر اینتر جامه عمل بپوشاند.

رئیس باشگاه یوونتوس درخواست طرفداران برای انتقام گیری از کونته را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، نشریه توتواسپورت تورین مدعی شد که آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس در خواست طرفداران این تیم برای برداشتن ستاره آنتونیو کونته از محوطه استادیوم آلیانتس آره نا را رد نموده است.

روابط میان آنیلی و کونته از زمان جدایی کونته از کادر فنی یوونتوس در تابستان سال 2014 به بهانه عدم ورود بازیکنان مورد نظر او به این تیم تیره و تار شد و اوج آن در انتها بازی اخیر دو تیم در استادیوم آلیانتس تورین در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام جذفی حذفی ایتالیا بود.

طبق گزارش رسانه های ایتالیای آنیلی در انتها بازی بدون گلی که منجر به صعود یوونتوس به فینال شد (به دلیل پیروزی 2 بر یک در بازی رفت) با کونته درگیری لفظی پیدا نموده است و از الفاظی غیرمحترمانه هم استفاده نموده است که این موضوع باعث ورود دادستانی فوتبال ایتالیا برای رسیدگی به این ماجرا شده است و امکان دارد که یک یا هر دو طرف به خاطر این موضوع مجازات شوند.

در همین حال اما نشریه توتواسپورت نوشته است آندره آ آنیلی درخواست طرفداران باشگاه یوونتوس برای برداشتن ستاره آنتونیو کونته در محوطه استادیوم آلیانتس تورین، به عنوان یکی از چهره های ماندگار تاریخ تیم فوتبال یوونتوس (چه به عنوان بازیکن چه به عنوان سرمربی) را رد نموده است.

کونته که با یوونتوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و با این تیم به عنوان سرمربی سه اسکودتوی متوالی کسب کرد، یکی از 50 نفری است که در محوطه پیاده روی اطراف استادیوم ستاره هایی برای تجلیل از آنها طراحی شده است. او اما پس از جدایی اش و پیوستن به اینتر، رقیب دیرینه یوونتوسی ها در سال 2019 به شدت از چشم طرفداران بانوی پیر افتاه است. با این حال رئیس باشگاه یوونتوس قصد ندارد خدماتی که این مرد ایتالیایی به بیانکونری نموده است را نادیده بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1471

به "رئیس باشگاه یوونتوس درخواست طرفداران برای انتقام گیری از کونته را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه یوونتوس درخواست طرفداران برای انتقام گیری از کونته را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید