رحمان احمدی: با کمک اینانلو پنالتی سایپا را گرفتم، جم روی ثروت خوابیده ولی ما مشکل مالی داریم

به گزارش سفر به تایلند، رحمان احمدی، دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که با کمک مربی دروازه بان های این تیم، پنالتی آرش رضاوند، هافبک سایپا را مهار کرده است.

رحمان احمدی: با کمک اینانلو پنالتی سایپا را گرفتم، جم روی ثروت خوابیده ولی ما مشکل مالی داریم

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به تساوی تیمش برابر سایپا گفت: ما بعد از شکست برابر استقلال دنبال برد بودیم، ولی متأسفانه زمین اجازه نداد که کیفیت خوبی در این بازی داشته باشیم. قبل از بازی با نساجی به دلیل بارش باران، زمین چمن خراب شد و قبل از بازی با سایپا هم دوباره باران آمد و کیفیت زمین چمن خراب شد. ما در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و در نیمه دوم هم کمی بهتر شدیم، ولی متأسفانه نتوانستیم به برد برسیم.

وی راجع به مهار پنالتی آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: در آن صحنه بازیکن ما هیچ خطایی انجام نداد و این پنالتی به هیچ عنوان درست نبود، اما کمک داور پشت دروازه به ضرر ما پنالتی گرفت. خدا را شکر که پنالتی سایپا را گرفتم و البته دریافت این پنالتی با کمک حسین اینانلو، مربی دروازه بان های ما بود که به من گفت بازیکن سایپا به چه سمتی ضربه می زند. وی در بازی با فولاد هم به گوهری (دیگر دروازه بان پارس جنوبی) کمک کرد تا پنالتی تیم حریف را مهار کند.

دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا مسائل مالی پارسی ها برطرف شده است، گفت: متأسفانه مسائل حل نشده و قول هایی که دادند هم عملی نشده است. شهر جم روی ثروت خوابیده است، ولی ما مشکل مالی داریم، این در حالی است که دلخوشی مردم جم به تیم پارس جنوبی است و هزینه کردن در ورزش هم اصلاً چیز بدی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 155

به "رحمان احمدی: با کمک اینانلو پنالتی سایپا را گرفتم، جم روی ثروت خوابیده ولی ما مشکل مالی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان احمدی: با کمک اینانلو پنالتی سایپا را گرفتم، جم روی ثروت خوابیده ولی ما مشکل مالی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید