رضایت مربی تیم ملی از عملکرد تنها آزادکار ایران در جام جهانی

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای جام جهانی انفرادی کشتی آزاد 2020 صربستان در حالی به میزبانی شهر بلگراد برگزار گردید که ایران تنها یک نماینده در این مسابقات داشت. البته قرار بود تیم ایران در این پیکارها با دو آزادکار حضور یابد که امیر محمد یزدانی به دلیل تست مثبت کرونا از اعزام به صربستان بازماند. بر این اساس رحمان عموزاد در وزن 57 کیلوگرم تنها نماینده ایران بود که به همراه عباس حاج کناری مربی تیم ملی کشتی آزاد راهی صربستان شد.

رضایت مربی تیم ملی از عملکرد تنها آزادکار ایران در جام جهانی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به همین دلیل عباس حاج کناری در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن اظهار رضایت از عملکرد رحمان گفت: رحمان در شرایطی به میدان رفت که همه می دانیم مدتهاست که شیوع کرونا، مسائل زیادی در رویدادهای کشتی بوجود آورده، اما به هر حال او توانست در صربستان به میدان برود و به مدال برنز برسد. در مجموع باید گفت که او در حد و اندازه ای که انتظار می رفت کشتی گرفت و توانست به خوبی در برابر رقبای خود ظاهر گردد.

وی ادامه داد: با توجه به کشتی های عموزاد در دور مقدماتی و پیروزی های قاطع او نباید رقبایش را ساده و ناتوان خواند چراکه همان آزادکار ایتالیایی که عموزاد او را شکست داد، یک کشتی گیر روسی الاصل بود. البته رحمان به خوبی با یاری کادر فنی توانست این آزادکار را بررسی کند و در نهایت او را شکست دهد.

حاج کناری در ادامه به تنها شکست عموزاد در این دوره از مسابقات که در برابر حریف روسی رقم خورد گفت: رحمان در این مسابقات خیلی خوب کشتی گرفت اما در نیمه نهایی در برابر حریف باتجربه و عنوان دار روس خود کمی دست پاچه و عجولانه کشتی گرفت. در واقع تنها عاملی که باعث شکست رحمان در برابر این حریف توانمند روس شد، تجربه بالای او بود که توانست به خوبی دست رحمان را بخواند و در لحظه ای که عموزاد از کشتی غافل شد، امتیاز پیروزی را کسب کند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان با تاکید بر عملکرد قابل قبول ملی پوش کشورمان گفت: رحمان هنوز تجربه کافی حضور در رده بزرگسالان با نداشت و مطمئناً می توان در ادامه با حضور بیشتر در این قبیل میادین به تجربه لازم دست یابد. حضور در این مسابقات برای عموزاد لازم و مفید بود چراکه او می تواند با تکیه بر نقاط ضعف و قوت خود در این مسابقات، عملکرد بهتری در آینده داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، رحمان عموزاد در حالی پای به رقابتهای جام دنیای کشتی آزاد در صربستان گذاشت در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر شعبان کیزیلتاش از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر گیوی داویدوی از ایتالیا را مغلوب کرد و در مرحله یک چارم نهایی دیامانتینو فافه از گینه بیسائو را با نتیجه 9 بر صفر ضربه فنی کرد. رحمان با این پیروزی های به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله مقابل زائور اوگویف قهرمان دنیا از روسیه با نتیجه 4 بر 1 (ضربه فنی) شکست خورد. وی با این شکست به ملاقات رده بندی رسید و توانست با پیروزی 4 بر صفر از سد ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز دنیا از بلاروس بگذرد و صاحب مدال برنز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1357

به "رضایت مربی تیم ملی از عملکرد تنها آزادکار ایران در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت مربی تیم ملی از عملکرد تنها آزادکار ایران در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید