رکوردشکنی آنسو فاتی با گلزنی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سفر به تایلند، مهاجم جوان تیم فوتبال بارسلونا در شبی که چهارمین پیروزی اروپایی این فصلش را کسب کرد، رکورد مهمی را به نام خود به ثبت رساند.

رکوردشکنی آنسو فاتی با گلزنی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، فصل درخشان آنسومانه فاتی، مهاجم جوان تیم فوتبال بارسلونا با اضافه شدن یک رکورد دیگر به کارنامه کاری او درخشان تر شد.

فاتی شب گذشته (سه شنبه) گل دوم پیروزی 2 بر یک بارسلونا مقابل اینتر را در دقیقه 87 به ثمر رساند تا مسبب حذف نماینده ایتالیا از لیگ قهرمانان اروپا گردد.

با این گل او که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود، با 17 سال و 40 روز سن به جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. پیش از این جوانترین بازیکنی که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نموده بود، پیتر اوفوری کوایه با 17 سال و 194 روز سن بود که سال 1997 برای تیم فوتبال المپیاکوس گل زد.

فاتی بعد از بازی گفت: همین الان به من گفتند که من چنین رکوردی را ثبت نموده ام. من از گلی که زدم و بابت پیروزی تیمم بسیار خوشحالم. این یک رؤیا است. همه چیز خیلی سریع رخ داد. من فقط دارم از بازی هایم لذت می برم و از بازی در کنار بهترین ها درس می گیرم. من هر بار که فرصتی به دست آورم، کوشش می کنم که از آن به بهترین شکل استفاده کنم، حالا می خواهد گلزنی باشد یا کوشش برای یاری به تیم. گلم؟ من توپ را به سوارس دادم و او آن را به من پس داد. وقتی گل زدم غافلگیر شدم چون کل ورزشگاه ناگهان ساکت شد. با خودم گفتم من الان چه کار کردم؟. به هر حال من واقعاً خوشحالم.

آنسو فاتی پیش از این هم با گلزنی برای بارسلونا رکورد جوان ترین گلزن لالیگا را با 16 سال و 304 روز سن به نام خود ثبت نموده بود. او این گل را ماه آگوست سال جاری مقابل اوساسونا به ثمر رساند.

یک هفته پس از آن هم فاتی به جوان ترین بازیکنی تبدیل شد که در یک بازی لالیگا هم گل زده هم پاس گل داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 578

به "رکوردشکنی آنسو فاتی با گلزنی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی آنسو فاتی با گلزنی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید