سامانه ثبت بازخورد در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد

به گزارش سفر به تایلند، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سامانه ثبت بازخورد دانشگاه شهید بهشتی با هدف ارزیابی شاخص رضایت استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه راه اندازی شد.

سامانه ثبت بازخورد در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد

به گزارش گروه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، سید مهدی طباطبایی با تشریح عملکرد و اهداف این سامانه گفت: این سامانه از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با هدف ارزیابی شاخص رضایت استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه به نشانی http://comments.sbu.ac.ir راه اندازی شده است.

وی گفت: نتایج این ارزیابی ها در اختیار مدیران واحد ها قرار می گیرد تا در صورت نیاز، در تصمیم گیری های آنان به کار گرفته شود.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با برشمردن ضرورت راه اندازی سامانه مذکور گفت: شاخص رضایت، یکی از عناصر شکل دهنده شاخص کلان فرهنگی یک سازمان یا وزارتخانه و یا دولت است. این شاخص را از منابع مختلفی می توان به دست آورد که یکی از آن ها نظرات کاربران است.

وی اضافه نمود: دانشگاه شهید بهشتی از نخستین سازمان هایی است که این طرح در آن اجرا می شود و شاخص رضایت دانشجویان به عنوان یکی از شاخص های مهم فرهنگی از طریق یکی از منابع اصلی، یعنی ثبت نظر مستقیم آنان، بررسی می شود.

طباطبایی در خصوص فرآیند سامانه بازخورد گفت: دانشجویان در صفحه سامانه، نظرات خود را با تفصیل و بدون محدودیت می نویسند. سپس سامانه به صورت هوشمند تشخیص می دهد که نظر ثبت شده مثبت است و یا منفی؛ به کدام دانشکده یا پژوهشکده مربوط است؟ موضوع اصلی و کلیدواژه های آن چیست؟ اسامی اعلام آن اعم از شخص و واحد کدام است؟ و در نهایت، آن ها را در گزارش های مختلفی ارایه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2042

به "سامانه ثبت بازخورد در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه ثبت بازخورد در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید