سامانه های آنلاین صادرات فناوری ایجاد می گردد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه صادرات محصولات و کالاهای دانش بنیان یکی از اهداف این معاونت است. توسعه بازار این محصولات به تامین زیرساخت هایی احتیاج دارد که مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال تحقق آن است. یکی از این پیش احتیاجها ایجاد سامانه های آنلاین صادرات فناوری است.

سامانه های آنلاین صادرات فناوری ایجاد می گردد

ایجاد این سامانه برای بازار کشورهای همسایه و کشورهای در حال توسعه آفریقایی یکی از اتفاقاتی است که می تواند توسعه بازار جهانی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور را در پی داشته باشد. کوششی که با مشارکت بخش خصوصی و حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نتیجه می رسد.

به گفته مهدی قلعه نوی رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه بازار محصولات دانش بنیان را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

وی افزود: تا به امروز در این راستا گام های قابل توجهی برداشتیم به گونه ای که تا امروز 4 هزار خدمت برای توانمندسازی و توسعه بازار به 2500 شرکت دانش بنیان ارائه شده است.

قلعه نوی با اشاره به ظرفیت صادراتی شرکت های دانش بنیان خاطر نشان کرد: بر این اساس کوشش می کنیم که بازار صادراتی این شرکت ها را علی رغم وجود موانعی چون بیماری کرونا و تحریم ها بیشتر توسعه دهیم. یکی از این اقدامات ایجاد سامانه های آنلاین صادرات فناوری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1040

به "سامانه های آنلاین صادرات فناوری ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه های آنلاین صادرات فناوری ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید