صدور بیش از 1700 کارت شناسایی صنایع دستی در کرمانشاه

به گزارش سفر به تایلند، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از صدور بیش از 1700 فقره کارت شناسایی صنایع دستی در این استان اطلاع داد.

صدور بیش از 1700 کارت شناسایی صنایع دستی در کرمانشاه

به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه پیمان زین الدین روز دوشنبه 16 دی 98 اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز 1745 فقره کارت شناسایی برای صنعتگران استان کرمانشاه صادر شده است.

او توضیح داد: پروانه های فراوری سه گانه به منظور بهره مندی هنرمندان و صنعتگران از خدمات حمایتی از جمله معافیت های مالیاتی، تخفیف یارانه های انرژی، شرکت در نمایشگاه، دریافت تسهیلات و... به هنرمندان متقاضی داده می گردد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با بیان اینکه دریافت این کارت گواهی بر تأیید توان و سطح مهارت متقاضی در حرفه مورد درخواست خود است، اضافه نمود: در این خصوص از ابتدای امسال تا به امروز 962 فقره مجوز فراوری انفرادی و 58 فقره مجوز فراوری کارگاهی صادر شده است.

زین الدین اعلام کرد: در بحث صدور آموزش های عمومی نیز، 75 نفر از علاقمندان هنرهای مختلف صنایع دستی در سطح شهرها و 50 نفر نیز در سطح روستاها آموزش دیده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد افزایش داشته است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 695

به "صدور بیش از 1700 کارت شناسایی صنایع دستی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بیش از 1700 کارت شناسایی صنایع دستی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید