طالع بینی هفتگی عشق (بیست و دوم تا بیست و نهم دی)

به گزارش سفر به تایلند، پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر دریافت تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و دوم تا بیست و نهم دی)

فروردین

نسبت به زندگی عاشقانه تان بسیار خوش بین هستید زیرا ونوس وارد نشانه شما شده است. اگر در رابطه هستید هر دو نسبت به ارتباط عاشقانه ای که دارید حس بسیار خوبی دارید و به جز عشق و دلبستگی چیز دیگری در رابطه احساس نخواهید کرد. اگر مجرد هستید درست زمانی که به دنبال پیشرفت تحصیلی و روحانی خود هستید با فردی آشنا می شوید. اتفاقات جدید را با روی باز بپذیرید.

اردیبهشت

اگر مدتی است درگیر گذشته هستید یا این که می خواهید احساس تان را نسبت به شخصی نشان دهید این هفته رشته کار دست تان می آید. در واقع نیرویی به شما اجازه می دهد که به جای عقب نشینی به جلو پیش بروید. این هفته نقطه عطف زندگی تان خواهد بود و هر چه بیشتر به رابطه عاشقانه تان تمرکز کنید لذت بیشتری از زندگی خواهید برد.

خرداد

این هفته به علت حضور ونوس در بخش روابط طالع تان شیرین ترین روزها را می گذرانید. منتظر برکت ها و حمایت های فراوانی باشید. رابطه ای که دارید در جهت بهتر شدن پیش می رود و مسئله ای که مدت هاست با آن دست و پنجه نرم می کنید برای همواره از زندگی تان بیرون می رود.

تیر

درست است که از وضعیت رابطه فعلی تان چندان لذت نمی برید اما به معنای منفی بودن ارتباط تان نیست. در واقع باید گفتگویی با هم داشته باشید و هر چیزی که در ذهن تان هست بیرون بریزید.

مرداد

این هفته ثانیه به ثانیه عشق را در زندگی احساس خواهید کرد زیرا سیاره مشتری وارد بخش رومنس طالعتان شده است. از طرف دیگر ونوس هم وارد طالعتان شده و این دو سیاره خوش یمن از زندگی عاشقانه شما تا اواسط ماه آینده حمایت می نمایند. چشم ها را باز کنید زیرا این روزها عشق است که در زندگی شما موج می زند.

شهریور

تصمیم های جدیدی به همراه محبوب می گیرید و یکی از آن ها آغاز یک زندگی مشترک است. اگر در رابطه متعهد هستید تصمیم می گیرید برای خریدن وسایل خانگی کمی بیشتر هزینه کنید و کمی هم در زندگی خود تنوع ایجاد کنید.

مهر

این هفته بحث و درگیری در رابطه با یک مسئله خانوادگی خواهید داشت. سعی کنید حرف های محبوب را که از روی عصبانیت به زبان می آورد زیاد به دل نگیرید و در چنین شرایطی او را درک کنید و به او بفهمانید که هیچ دخالتی در این مسائل ندارید و مستحق چنین رفتاری نیستید. صحبت کردن در این رابطه مثل آبی است که روی آتش می ریزید.

آبان

عشق تان به خاطر توانایی زیادی که در پول در آوردن دارید شما را تحسین می نماید و به شما اعتماد به نفس می دهد اما متاسفانه شما با پول خرج کردن می خواهید عشقتان را نسبت به او ابراز نموده و خوشحالش کنید. نباید فراموش کنید که عشق فراتر از مادیات است.

آذر

این هفته باید شکرگزار حضور ونوس سیاره جذابیت در طالع تان باشید زیرا هم از درون احساس خوشحالی و زیبایی می کنید و هم از بیرون.

دی

زمان زیادی را تنها می گذرانید و در رویاهای خود با یک عشق رمانتیک زندگی می کنید. از این عشق خیالی بیشتر از واقعیت لذت می برید. اگر در رابطه هستید این هر دو زمان بیشتری برای تنها بودن احتیاج دارید. پس منتظر نمانید و کمی هم به مخفی گاه سری خود بروید.

بهمن

محبوب درباره چیزی با شما حرف می زند که آرزو می کنید ای کاش نمی گفت زیرا نسبت این اطلاعات کمی حساس و آسیب پذیر می شوید. اتفاق دیگری که ممکن است در طالع این هفته شما بیفتد این است که محبوب عمل ناشایستی انجام می دهد و برای شما هرگز قابل بخشش نیست. اگر مجرد هستید مدتی است متوجه شده اید یکی از دوستان تان نسبت به شما احساس خوبی دارد و رفتاری نشان می دهد که شما هم همین احساس خوب را نسبت به او داشته باشید.

اسفند

این روزها به موفقیت های چشمگیری در زمینه شغلی می رسید و این موفقیت را مدیون حمایت های محبوب هستید که باعث می گردد از پله های موفقیت بالا بروید.

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

منبع: بدونیم
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 125

به "طالع بینی هفتگی عشق (بیست و دوم تا بیست و نهم دی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالع بینی هفتگی عشق (بیست و دوم تا بیست و نهم دی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید