(عکس) رونمایی از استادیوم زیبای میلان

به گزارش سفر به تایلند، دو باشگاه شهر میلان ایتالیا، میلان و اینتر از دو طرح جدید خود برای بازسازی استادیوم تاریخی و اسطوره ای سن سیرو پرده برداشتند. هر دو طرح به شکلی طراحی شده که بخشی از استادیوم فعلی دست نخورده باقی می ماند تا از آن به عنوان یادگار تاریخ آن محافظت گردد. اما بخش عمده استادیوم برای این بازسازی باید تخریب شده و از نو ساخته گردد.

(عکس) رونمایی از استادیوم زیبای میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در گزارشی که در این باره منتشر شده، پروژه بازسازی ورزشگاه سن سیرو با جذب 1 میلیارد دلار سرمایه خصوصی انجام خواهد شد و بعد از آماده شدن به ایجاد هزاران شغل جدید در شهر میلان منجر می گردد. قرار است ورزشگاه جدید سن سیرو به عنوان قلب یک منطقه ورزشی- تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

ساخت و ساز ورزشگاه فعلی 75هزار نفری سن سیرو در سال 1925 میلادی شروع شد. این ورزشگاه از سال 1980 به یاد اسطوره ایتالیایی، رسما جوزپه مئاتزا نامیده می گردد.

در بیانیه دو باشگاه درباره طرحهای جدید آمده: دو باشگاه میلان و اینتر، مدارک خود درباره مطالعات امکان سنجی بازسازی ورزشگاه را به شهرداری میلان تقدیم نموده اند. هدف این مطالعات بوجود آوردن یک ورزشگاه جدید در کلاس جهانی است و در کنار آن قرار است در منطقه سن سیرو یک محوطه عظیم ورزشی- تفریحی ساخته گردد. این دو پیشنهاد نتیجه مدتها دیالوگ سازنده با شهرداری است و بر اساس 16 پیش شرطی که در نوامبر 2019 از طرف شهرداری و شورای شهر عنوان شده بود آماده شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 942

به "(عکس) رونمایی از استادیوم زیبای میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) رونمایی از استادیوم زیبای میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید