غفور:مقابل تیم های ضعیف انگیزه زیادی نداریم

به گزارش سفر به تایلند، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران پس از برد مقابل پاکستان گفت: در والیبال نمی توان از قبل تیمی را پیروز دانست اما تمرکز و برنامه ما برای دور پایانی این بازی ها و مسابقات قهرمانی جهان است.

غفور:مقابل تیم های ضعیف انگیزه زیادی نداریم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران، امیر غفور ملی پوش والیبال ایران پس از پیروزی بر پاکستان گفت: به هر حال در والیبال هرگز نمی توان گفت از پیش برنده هستیم. اما باید کار کنیم و روز به روز بهتر شویم تا به سطح ایده آل خود برسیم. بی شک آغاز هر تونمنتی شرایط خاص خودش را دارد.

وی اضافه نمود: شاید درست نباشد که این را میگویم ولی برخی از تیم های حاضر در بازی های آسیایی تا حدی با سطح والیبال ایران فاصله دارند. در چنین شرایطی برای بازیکنان سخت است که با همان انگیزه ای که مقابل تیم های بزرگ مثل برزیل بازی می نمایند، در میدان ظاهر شوند.خداراشکر با وجود اینکه بازی در گیم سوم قدری گره خورد ولی برنده شدیم.

ملی پوش والیبال ایران یادآور شد: زمانی ما مقابل تیم های بزرگ دنیا فراتر از خودمان می جنگیدیم تا پیروز شویم حالا تیم های آسیایی هم با شرایط مشابه و انگیزه زیاد برابر ایران قرار می گیرند. برای بسیاری از تیم ها مهم است حتی از ایران گیم بگیرند. مطمئن باشید والیبال ایران با تمرکز و برنامه بویژه برای دور پایانی این بازی ها و رقابت های قهرمانی جهان کوشش میکند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2

به "غفور:مقابل تیم های ضعیف انگیزه زیادی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفور:مقابل تیم های ضعیف انگیزه زیادی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید