قهرمان کشتی دنیا به کوره پز خانه های تهران رفت

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، در ادامه حضور قهرمانان ملی ورزشی کشورمان در مناطق محروم کشور، این بار حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد دنیا و دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016 با حضور در کوره پزخانه های اطراف شهر تهران ضمن ملاقات با مردم این مناطق، یاری های جمع آوری شده توسط خیرین را میان مردم محروم توزیع کرد.

قهرمان کشتی دنیا به کوره پز خانه های تهران رفت

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی همچنین پای صحبت های مردم این مناطق نشست و در جریان مسائل آن ها نهاده شد تا در صورت امکان بتواند این مسائل را به خیرین انتقال داده و نیازهای این هموطنان محروم را برآورده سازد.

با یاری خیرین این مؤسسه تا امروز نزدیک به 15000 بسته موادغذایی میان همین تعداد خانوار بدون پس انداز که بخش قابل توجهی از آنان زن سرپرست بوده اند، از محل یاری های مردمی تأمین و درب منازل توزیع شده است.

حسن رحیمی مدتهاست با بعضی کشتی گیران و چهره های مطرح ورزش همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، امیر توکلیان، علی اصغر بذری، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، عزت الله اکبری، مهدی برائتی، سجاد گنج زاده، بهمن عسکری، نجمه خدمتی، نیلوفر اردلان، میمنت قاسم آبادی و جمعی دیگر از ورزشکاران رشته های مختلف به همراه پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون در این کار خیر حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1088

به "قهرمان کشتی دنیا به کوره پز خانه های تهران رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی دنیا به کوره پز خانه های تهران رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید