ماجرای آتش سوزی شبانه یکی از مجتمع های مسکونی یزد چه بود؟

به گزارش سفر به تایلند، معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد گفت: آتش سوزی در یکی از واحدهای مجتمع مسکونی یزد، خسارات اقتصادی زیادی برجای گذاشت.

ماجرای آتش سوزی شبانه یکی از مجتمع های مسکونی یزد چه بود؟

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار از ، سعید ایران نژاد، معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد گفت: ساعت 22:55 دیشب، ستاد فرماندهی آتش نشانی یزد با دریافت خبر آتش سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان صیاد شیرازی بلافاصله نیرو های آتش نشانی به همراه خودروی دارای نردبان 65 متری و بالابر 33 متری به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه نمود: با استقرار نیرو های آتش نشانی در مجتمع مسکونی، متوجه شدند یک واحد مسکونی در طبقه دوم این ساختمان شش طبقه ای به دلیل نامعلومی آتش گرفته است و دود حاصل از نیز تمامی ساختمان را فرا گرفته است.

ایران نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه انتشار شدید دود، جان ساکنان ساختمان را تهدید می کرد گروهی از آتش نشانان به فوریت پس از قطع برق و گاز ساختمان، به مهار شعله های آتش پرداختند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد توضیح داد گروه دیگری از آتش همزمان به داخل واحد های مسکونی در سایر طبقات ساختمان رفتند و افرادی را که احتیاج به یاری داشتند، از میان دود خارج و به بیرون ساختمان منتقل کردند.

او اضافه نمود: علی رغم شدت و گستردگی آتش سوزی و نیز وارد شدن خسارات اقتصادی زیاد به این مجتمع، به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

ایران نژاد اظهارداشت: علت بروز این آتش سوزی و برآورد خسارات وارد به این مجتمع، در حال آنالیز است.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 954

به "ماجرای آتش سوزی شبانه یکی از مجتمع های مسکونی یزد چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای آتش سوزی شبانه یکی از مجتمع های مسکونی یزد چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید