مبلمان چرم و لوکس ایتالیایی شیک ، عکس

به گزارش سفر به تایلند، مبلمان یکی از اجزای اصلی طراحی و تزیین هر خانه ایی محسوب می شوند که در صورت انتخاب درست می تواند به مرکز توجه همگان در خانه تبدیل گردد در نتیجه هر فردی باید برای خرید مبل دلخواهش سخت کوشش کند. در این مطلب با تعدادی از زیباترین و بهترین مبل های دنیا و بخصوص مبلمان ایتالیایی آشنا می شویم.

مبلمان چرم و لوکس ایتالیایی شیک ، عکس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اگر نگاهی به دیگر مقالات سایت بیاندازید مشاهده خواهید کرد که در بسیاری از آنها نام محصولات ایتالیایی را آورده ایم شاید به دیدن محصولی دیگر از ایتالیا رقبتی نداشته باشید اما حقیقت این است که هیچ کشوری به اندازه ایتالیا پیشرو در صنعت طراحی محصولات زیبا و لوکس نیست. در زمینه مبلمان چرم هم هیچ کشوری مانند ایتالیا قادر به فراوری طرح های زیبا نیست. شرکت Baxter فراوری کننده مبلمان چرمی لوکس در ایتالیاست که در این مطلب به معرفی یکی از زیباترین مدل های این شرکت می پردازیم.

این طرح بقدری زیبا طراحی شده که برای پر زرق و برق کردن محیط بتنهایی کفایت می نماید. پوسته چرمی چروکیده این مدل مقاوم ترین وماندگار ترین چرم است که از پوست زیر موی حیوانات تشکیل شده است. طرح ناهموار و دکمه دکمه کل سطح مبل را پوشانده و آنرا تبدیل به اثری نموده که برای درک کردن راحتی و زیبایی آن حتی نشستن بروی مبل هم کافی بنظر نمی رسد. طول این مبل در دو اندازه 2.5 و 3.8 با توجه به سفارش مشتری و در رنگ های سبز، مشکی، خاکستری، آبی وسفید یخی فراوری می گردد. با این وسعت در انتخاب رنگ تقریبا تمامی سلیقه ها پوشش داده شده تا این مبلمان چرم تبدیل به نقطه عطف و مرکز توجه هر اتاق نشیمنی باشد. چرم آنیلینی که در این مبل استفاده شده باکیفیت ترین چرم جهان است بطوریکه این مبل را به لوکس ترین و باکیفیت ترین مبل جهان تبدیل نموده است.

مبل بعدی که معرفی خواهیم کرد طرحی معاصر و سنتی دارد اما با یک نگاه نمی گردد به تمام زیبایی ها این مبل پی برد. استفاده از خطوط ساده در طراحی کلی مبل و قرار دادن آن بروی پایه های کرومی در نگاه اول از لوکس بودن بدور است اما متحرک بودن دسته مبل چرمی در کنار پشتی خم شونده و استراحتگاه سر جدا شونده ورق را کاملا به سمت لوکس بودن برمیگرداند. این مبل در ست تک گانه و یا چند گانه بنا به خوسته مشتری قابل سفارش است.

این مبل چرمی زیبا با چهره پیچیده خود در هر اتاقی که قرار بگیرد توجه ها را بخود جلب خواهد نمود. شکل عضلانی این مبل برای افرادی که بدنبال مدل های عظیم برای نشستن و دراز کشیدن هستند بسیار مناسب بنظر می آید. فضای عمیق کوسن ها راحتی را بدون کم کردن از زیبایی و شیکی مبل در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. در ساخت این مبل تماما دست ساز از باکیفیت ترین مواد استفاده شده تا در کنار رنگ قهوه ایی خاکی آن مبلی کلاسیک فراوری گردد.

منبع: اتاق
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 960

به "مبلمان چرم و لوکس ایتالیایی شیک ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلمان چرم و لوکس ایتالیایی شیک ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید