مسابقه طراحی محصولات صنایع دستی در خراسان شمالی برگزار می گردد

به گزارش سفر به تایلند، علی عابدی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه طراحی محصولات صنایع دستی در خراسان شمالی گفت: آثار باید از مواد اولیه برگشت پذیر به طبیعت ساخته شده و دارای خلاقیت و نوآوری باشند تا کارکرد این محصولات در دکوراسیون مدرن معاصر ارتقاء یابد.

مسابقه طراحی محصولات صنایع دستی در خراسان شمالی برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی اضافه نمود: دیدگاه طراحی شامل کیفیت مواد اولیه، فرم کلی محصول، طرح ها، الگوها و رنگ در ارائه آثار بسیار مهم است.

عابدی اظهار کرد: تمامی هنرمندان، صنتعگران و طراحان می توانند آثار را با رعایت موارد ذکر شده به معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی ارسال نمایند.

وی تاکید نمود: آثار ارسالی باید از لحاظ خلاقیت، طراحی و اجرا از کیفیت بالایی برخوردار باشند همچنین اصالت آثار نیز برای شرکت در این مسابقه بسیار مهم است.

عابدی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار مسابقه طراحی محصولات صنایع دستی استان تا 10 اسفندماه سال جاری است، گفت: هر شرکت نماینده می تواند پنج اثر برای شرکت در مسابقه ارسال کند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اضافه نمود: این مسابقه ابتدا به صورت استانی برگزار و 10 اثر به عنوان برتر انتخاب می شوند.

به گفته وی پس از برگزاری مرحله استانی مرحله کشوری مسابقه طراحی محصولات صنایع دستی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 788

به "مسابقه طراحی محصولات صنایع دستی در خراسان شمالی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه طراحی محصولات صنایع دستی در خراسان شمالی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید