تور روسیه: مسکو: آماده شراکت با چین در تامین جنگنده های سوخو، 35 هستیم

به گزارش سفر به تایلند، رئیس سازمان فنی-نظامی فدرال روسیه گفت که مسکو آماده همکاری و شراکت با چین در زمینه جنگنده های سوخو-35 است.

تور روسیه: مسکو: آماده شراکت با چین در تامین جنگنده های سوخو، 35 هستیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دیمیتری شوگایف رئیس سازمان فنی-نظامی فدرال روسیه در حاشیه کنفرانس مجمع مالی شرق (EEF) در ولادی وستوک به خبرنگاران گفت که مسکو آماده شراکت با چین در زمینه فراوری جنگنده های چند منظوره سوخو-35 است.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، شوگایف گفت: تا امروز هیچ درخواست نوی از چین برای خرید بیشتر جنگنده های سوخو-35 دریافت نکردیم. همزمان روسیه آماده همکاری های بیشتر با پکن در زمینه های مربوط به سوخو-35 است.

ششمین کنفرانس سالانه مجمع مالی شرق روز های دوم تا چهارم در بندر ولادی وستوک به صورت حضوری و آنلاین در حال برگزاری است. فرصت های نو شرق دور، در دنیا در حال تغییر اصلیترین محور این نشست است که روز اول آن با حضور ویدئو کنفرانسی رهبران روسیه، هند و چین برگزار گردید.

چین اولین خریدار خارجی جنگنده های پیشرفته سوخو-35 روسی است و تا سال 2019، 24 فروند از این نوع جنگنده از روسیه خریداری نموده است.

قرارداد خرید 24 فروند جنگنده سوخو-35 به ارزش 2.4 میلیارد دلار در سال 2015 میان مسکو و پکن امضا شد.

این قرارداد بعلاوه شامل تجهیزات زمینی مربوط به این جنگنده شامل موتور های یدکی و تجهیزات پشتیبانی زمینی است که در سال 2020 از طرف روسیه به چین تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1750

به "تور روسیه: مسکو: آماده شراکت با چین در تامین جنگنده های سوخو، 35 هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: مسکو: آماده شراکت با چین در تامین جنگنده های سوخو، 35 هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید