مقاله: ویزای مهاجرتی آمریکا برای متخصصین برتر بدون نیاز به اسپانسر کاری یا معافیت منافع ملی چیست؟

به گزارش سفر به تایلند، مدرک کارشناسی یا حتی بیشتر می تواند به شما یاری کند برای دریافت ویزای EB2 که با داشتن حداقل مدرک کارشناسی در آمریکا می توانید اقامت بگیرید.شما اگر مدرک کارشناسی داشته باشید ولی دارای مدرک کارشناسی ارشد نباشید، هم می توانید اقدام به دریافت ویزا نمایید به شرطی که دست کم 5 سال در حرفه خود تجربه کاری داشته باشید.اگر توانایی خارق العاده ای دارید(در زمینه هنر، علوم و یا تجارت) می توانید بدون کارفرما اقدام به ویزایEB2 نمایید.

مقاله: ویزای مهاجرتی آمریکا برای متخصصین برتر بدون نیاز به اسپانسر کاری یا معافیت منافع ملی چیست؟

بورسیه دولتی هم می تواند راه دیگری برای این نوع ویزا باشد(به شرط داشتن اعتبار) شرکتهایی مانند ناسا و N I H و یا ارتش آمریکا مدارک قوی و محکمی برای اثبات این ادعا می باشند.

مدارکی از قبیل عضو بودن در یک تیم یا شرکت حرفه ای، داشتن دست کم 10 سال تجربه در حرفه خود در صورت نداشتن مدرک کارشناسی ارشد و غیره برای دریافت ویزای EB2می تواند مفید باشد.

شخص داوطلب خود می تواند درخواست ویزا کند و یا اینکه از طرف کارفرما این کار انجام گردد به این دلیل EB2NIW نامیده می گردد. یعنی می تواند بدون کارفرما هم درخواست ویزا نماید.متخصصان دارنده یک مدرک پیشرفته (بالاتر از کارشناسی) و یا مدرک کارشناسی و دست کم 5 سال پی در پی تجربه در کار خود می تواند از EB2 استفاده نماید. اگر شما مدرک دکتری داشته باشید شانس شما برای ویزای EB2 افزایش می یابد.

برای یک مورد ویزای EB2، کارمند دولت نیاز به دریافت مدرک کاری دارد. که این مدرک می تواند یک مدرک سطح بالا یا توانایی منحصر به فرد باشد.برای این شاخه از ویزای آمریکا خود فرد داوطلب، همان طور که در بالا گفته شد نیاز به کارفرما نخواهد داشت و می تواند شخصا اقدام کند.

منبع مقاله: ویزای مهاجرتی آمریکا برای متخصصین برتر بدون نیاز به اسپانسر کاری یا معافیت منافع ملی چیست؟

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1546

به "مقاله: ویزای مهاجرتی آمریکا برای متخصصین برتر بدون نیاز به اسپانسر کاری یا معافیت منافع ملی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ویزای مهاجرتی آمریکا برای متخصصین برتر بدون نیاز به اسپانسر کاری یا معافیت منافع ملی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید