مهاجری: AFC اجازه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا را با این امکانات به پارس جنوبی می دهد؟

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی پدیده گفت: اگر پارس جنوبی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند آیا AFC اجازه برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را با این امکانات به پارس جنوبی می دهد؟

مهاجری: AFC اجازه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا را با این امکانات به پارس جنوبی می دهد؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از شهرستان جم، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: بازی نزدیک و سختی خواهد بود بین تیم های اول و دوم که زحمت زیادی کشیدند تا به رده های بالای جدول رسیدند.

وی اضافه نمود: با احتساب بازی فردا 5 بازی از 8 ملاقات خود در لیگ برتر را در خارج از خانه انجام می دهیم. فرایند خوبی داشته ایم و بازیکنان کوشش می نمایند به همدلی و وفاق برسند. آنها کار گروهی را به خوبی انجام می دهند و خوشحالم که 2 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شده است. ما می توانیم بدون این 2 بازیکن صدرنشین شویم و کوشش می کنیم مقابل تیم صدر جدول نتیجه خوبی کسب کنیم. پتانسیل این را داشتیم که 4 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شوند. دعوت 2 بازیکن به تیم ملی یک توفیق اجباری برای ما شده که بازیکنانی که هفته های گذشته در تمرین خوب کار کردند اما فرصتی برای بازی نداشتند شایستگی های خود را نشان دهند.

سرمربی پدیده در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث شده تیم های پارس جنوبی و پدیده صدر نشینان جدول لیگ برتر باشند، گفت: باید صبر کنیم تا جدول شکل واقعی خود را بگیرد. جمع کردن امتیازات توسط این 2 تیم کار سختی بود و فکر می کنم پارس جنوبی و پدیده ذهنیت مناسبی داشتند. این 2 تیم زیرساخت های مناسبی برای شروع فصل داشتند و اردوها و برنامه ریزی خوبی برای شروع فصل پشت سر گذاشتند. فکر می کنم این عوامل باعث موفقیت این 2 تیم بوده است.

مهاجری با بیان اینکه تارتار کادر فنی خیلی خوبی دارد، توضیح داد: او در این 2 سال نشان داده که تجربه اش زیاد شده و نتایج خوبی که کسب می نماید نشان دهنده تجربه اوست. اگر در این مسابقه غفلت کنیم کارمان ساخت می گردد و باید هوشیارانه بازی کنیم. در این بازی تماشاگران خوب شهر جم به استادیوم می آیند و ما هم به خاطر این جو روحیه و نشاط خوبی داریم. این طرفداران به تیم های مقابل نیز احترام می گذارند. امیدوارم فرایند رو به رشد خود را در این مسابقه نیز ادامه دهیم.

وی درباره امکانات شهر جم و اینکه گفته می گردد زمین تمرینی مناسبی برای تیم پدیده در نظر گرفته نشده است، اعلام کرد: خوشحالم که فوتبال در کشور دارد بسط پیدا می نماید. یکی از دغدغه های ما مربیان همین است که استان هایی مانند بوشهر و فارس در لیگ برتر نماینده داشته باشند که این رخ داده است. اگر در اردیبهشت ماه سال آینده پارس جنوبی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند آیا AFC اجازه برگزاری ملاقاتهای لیگ قهرمانان آسیا را با این امکانات به پارس جنوبی می دهد؟ ما زمین تمرین مناسبی در شهر جم نداشتیم، زمانی که تیمی به شهر مشهد می آید زمین مناسبی در اختیار این تیم قرار می گیرد. حتی در ملاقات مقابل تراکتورسازی اعضای این تیم به دلیل تاخیر پرواز دیرتر به مشهد آمدند و ما هم مجبور شدیم در نصف زمین تمرین کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 701

به "مهاجری: AFC اجازه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا را با این امکانات به پارس جنوبی می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: AFC اجازه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا را با این امکانات به پارس جنوبی می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید