نحوه آموزش در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد

به گزارش سفر به تایلند، معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: از بیستم فروردین 1401، آموزش برای دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1399 این دانشگاه حضوری می گردد.

نحوه آموزش در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علیرضا صالحی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در مورد حضور دانشجویان و امتحانات سرانجام ترم نیمسال دوم در این دانشگاه اظهار کرد: حسب مصوبات قبلی مبنی بر اجرای آموزش حضوری برای دانشجویان ورودی 99 کارشناسی از ابتدای نیمسال دوم 1400 که متاسفانه به علت شیوع سویه اُمیکرون وقفه ایجاد شد، با توجه به کاهش شیوع سویه اُمیکرون و پایداری آن، مطابق برنامه ریزی صورت گرفته قبلی، آموزش حضوری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از تاریخ 20 فروردین 1401 از سر گرفته خواهد شد.

صالحی افزود: در این راستا کلیه دروس تئوری و عملی برنامه ریزی شده برای ورودی های 99، دروس عملی و کارگاهی سایر ورودی ها (در صورت امکان به صورت فشرده) و بعلاوه جلسات دفاع از پروژه ها در همه مقاطع از تاریخ ذکر شده باید به صورت حضوری انجام گردد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: مطابق مصوبات قبلی این دانشگاه، تمامی امتحانات سرانجام نیم سال دوم دانشگاه خواجه نصیر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2017

به "نحوه آموزش در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه آموزش در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید