ویزای آمریکا: نیمی از آمریکایی ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند

به گزارش سفر به تایلند، در گزارشی با استناد به یکی از نظرسنجی های اخیر آمده است، تقریبا نیمی از مردم در آمریکا نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند.

ویزای آمریکا: نیمی از آمریکایی ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری آسوشیتدپرس با استناد به نظرسنجی که خودش انجام داده، گزارش داد: حدود نیمی از جمهوری خواستار و دموکرات ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند و از هر 10 نفر هفت نفر نسبت به تهدید حملات سایبری نگران هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: این نظرسنجی به صورت مشترک با مرکز NORC برای تحقیقات روابط عمومی بین تاریخ 12 تا 16 اوت انجام شد و در آن 1729 فرد بزرگسال در آمریکا شرکت داشتند.

این نظرسنجی نشان داد که بیشتر آمریکایی ها بیشتر نگران تهدیداتی هستند که به وسیله عاملان داخلی به وجود می آید تا تهدیداتی که به وسیله عاملان خارجی به وجود می آید.

در ادامه این گزارش آمده است: براساس این نظرسنجی، حدود دو سوم از آمریکایی ها می گویند نسبت به تهدید گروه های افراطگرا در داخل آمریکا شدیدا یا بسیار نگران هستند. در مقابل حدود یک دوم از آمریکایی ها می گویند نسبت به تهدید شبه نظامیان مستقر در خارج شدیدا یا بسیار نگران هستند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1754

به "ویزای آمریکا: نیمی از آمریکایی ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: نیمی از آمریکایی ها نسبت به برنامه هسته ای کره شمالی نگران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید