هر توریست خارجی در ایران چقدر هزینه می نماید؟

به گزارش سفر به تایلند، معاون گردشگری کشور گفت: گردشگران خارجی که در سه ونیم سال گذشته به ایران سفر کردند، هر یک 1500 دلار هزینه کرد داشتند که درآمدی برابر با 24 میلیارد دلار عاید کشورمان شده است.

هر توریست خارجی در ایران چقدر هزینه می نماید؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،معاون گردشگری کشور از ورود 16 میلیون گردشگر خارجی به ایران در سه سال گذشته اطلاع داد و گفت: گردشگران خارجی که در سه ونیم سال گذشته به ایران سفر کردند، هر یک 1500 دلار هزینه کرد داشتند که درآمدی برابر با 24 میلیارد دلار عاید کشورمان شده است.

مرتضی رحمانی موحد گفت: در سه سال گذشته بیش از 16 میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر کردند و نیم میلیارد ایرانی در داخل کشور به سفر پرداختند.

وی اضافه کرد: گردشگران خارجی که در سه ونیم سال گذشته به ایران سفر کردند، هر یک 1500 دلار هزینه کرد داشتند که درآمدی برابر با 24 میلیارد دلار عاید کشورمان شده است.

معاون گردشگریِ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: صنعت گردشگری جزو معدود صنایعی بود که اثرات مثبت برجام را به نمایش گذاشت. ما امیدواریم این صنعت، سیر صعودی خود را برای سال های آینده حفظ کند.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای ایجاد و گسترش زیرساخت های این صنعت، از مشارکت بخش خصوصی، راهنمایان، جوامع محلی، بچه هایی که بلدِ محلی هستند، وزارتخانه ها و سایر دستگاه ها در توسعه گردشگری تقدیر کرد و گفت: تحقق شعار گردشگری سال جاری، گردشگری برای همه و همه برای گردشگری آمال همه ما است.

منبع: تابناک

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 676

به "هر توریست خارجی در ایران چقدر هزینه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر توریست خارجی در ایران چقدر هزینه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید