پاسخ معاون شهردار به تذکرات شورای شهر ، سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرها به زودی رونمایی می گردد

به گزارش سفر به تایلند، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در آینده نزدیک اطلاع داد.

پاسخ معاون شهردار به تذکرات شورای شهر ، سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرها به زودی رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران، مجید باقری گفت: سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در آینده نزدیک رونمایی می گردد.

او با پرداختن به دغدغه برخی اعضای شورا در مورد رعایت زمان اجرای برخی از مصوبات اضافه نمود: فرایند مصوبات و تذکرات در شورای اسلامی شهر تهران، فرایندی پویا و جاری است و این تذکرات و مصوبه ها به طور سیستماتیک در شهرداری تهران پیگیری می گردد.

معاون شهر دار تهران ادامه داد: پس از ابلاغ هر مصوبه ای، همکاران ما تکالیف موجود در آن مصوبه را احصاء و در مواقع مقرر پیگیری می نمایند.

او با بیان اینکه با توجه به ملاک عمل بودن تذکرات کتبی، گفت: به محض ارسال تذکر کتبی از سوی رییس شورا، فرایند پاسخگویی آغاز می گردد. نظر به اهتمامی که شهردار و مجموعه همکارانم در شهرداری تهران در مورد اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران دارند، با هدف تسهیل امور و شفافیت، سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرات شورا به زودی رونمایی خواهد شد.

معاون شهردار تهران تاکید نمود: البته گاهی ممکن است موانعی بر سر راه اجرای برخی مصوبات قرار بگیرد که اجرای آن مصوبه را به تأخیر بیاندازد، اما اهتمام شهرداری تهران و همکاران ما بر اجرای سریع و دقیق مصوبات شورای اسلامی شهر تهران است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2252

به "پاسخ معاون شهردار به تذکرات شورای شهر ، سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرها به زودی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ معاون شهردار به تذکرات شورای شهر ، سامانه پیگیری و پاسخگویی به تذکرها به زودی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید