پخش ویژه برنامه باغ آینه از امشب در روبیکا و آیگپ

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت دهه کرامت، همراه اول در راستای فراوری محتوای غنی جهت پخش در فضای دیجیتال، اقدام به فراوری ویژه برنامه باغ آینه نموده است.

پخش ویژه برنامه باغ آینه از امشب در روبیکا و آیگپ

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این اقدام که در راستای تکریم دهه کرامت و به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اجرا شده، در پی تحقق اهداف بلند تحول دیجیتال با تمرکز بر فراوری محتوا بر روی پلتفرم های دیجیتال کشور است.

ویژه برنامه باغ آینه قرار است از امروز یکشنبه 23 خردادماه به مدت 12 شب میزبان کاربران روبیکا و آیگپ باشد و ساعات پرباری را با اجرای مسعود فروتن کارگردان مطرح کشورمان خلق کند.

در این برنامه ضمن گنجانده شدن آیتم های معنوی و به تصویر کشیدن زوایای حریم دو حرم مطهر در قم و مشهد مقدس، از چهره های سرشناس هنری کشور و بعلاوه خادمان ویژه و افتخاری حرم های مطهر دعوت به عمل آمده تا به گپ و گفت مستقیم با مردم بپردازند.

ویژه برنامه باغ آینه از ساعت 22 در اپلیکیشن های روبیکا و آیگپ پخش می گردد و از امشب برای تمامی ایرانیان قابل دسترسی خواهد بود.

همراه اول به اسم لوکوموتیو پرقدرت جهت حرکتی ایران دیجیتال و داشتن بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران، سالهاست که با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران عزیز را فراهم آورده است و با اتکا به این ظرفیت ها، به سمت نقش آفرینی فعال در حوزه فراوری محتوا رفته تا با پرچم داری در این عرصه، زمینه مشارکت حداکثری در این بخش را فراهم آورد و به غنای هر چه بیشتر بستر دیجیتال کشور بیفزاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1678

به "پخش ویژه برنامه باغ آینه از امشب در روبیکا و آیگپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش ویژه برنامه باغ آینه از امشب در روبیکا و آیگپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید